Boobabe
Keitetty muna.Ota se pois sieltä, mitä sä kylmällä munalla
Keitetty muna.Ota se pois sieltä, mitä sä kylmällä munalla
Epäilyttävää.... Joo... Alkaa selviimään nuo DD:n livekuvat meistäAissaat... Tai DoubleDee on mode!
DeeDeeÄrrän vakoiluvekottimet huomioiden voi ollakin.Ei kai se oo niin justiinsa mikä kuva siellä näkyy
Jesusmaria - meinas konekin tippua lattialle kun tää rupes herjaamaan ja mä järkytyin ja sormet sekos ja ...
Mulle tuli tohon että...
Sinut on palkittu: Can't Get Enough Of Your Stuff
..tämmösiin hassutuksiin ja..no tommosiin..pöh...olkoot...
@Mythago kertoikin tänään unestaan jossa olit säMun tarvis kans mennä makuuasentoon... tiedä mitä unia sitä näkee vielä kun kaikkea hullutuksia sattunut tänää.
Tällä kertaa maalasin sut älästiMie näin viime yönä unta, että miun hiukset oli muuttunut ihan uuden värisiksi yön aikana. DD oli varmaan taas maalaillut.
Onko tuo nyt mikään ihme
Mulle tuli päivällä
Myönnetty: Tänään 17:40
Seriously Likeable!
Content you have posted has attracted 100 likes.
Tällä kertaa maalasin sut älästi
Oli vähän hurja uni ollutWaat??
Ai,,no mä en oo jaksanut selailla tänää taaksepäin...pitää kai huomenna yrittää ettiä.Oli vähän hurja uni ollut
VÄHÄNOli vähän hurja uni ollut
Taidetta jakoon. Kulttuuri kuuluu kaikille!!!Tällä kertaa maalasin sut älästi
Elä hyvä mies tuommosia toivo. Pitää siunkin nukkua.Taidetta jakoon. Kulttuuri kuuluu kaikille!!!
@tinkuliini :lle @Mythago :n uniMääpä näin viime yönä aika ihme unen, semmonen palstauni meets toiminta meets scifi meets just plain weird. Ja pääosassa mun lisäksi oli, ta-daa, Tinku!
Unen alussa olin tekemässä Tinkulle vuodepesuja, täysin siveellisesti mind you, kun yhtäkkiä huomasin et sillä on selässä pieni haava, ristiselässä selkäruodon kohdalla.
No sehän on huono juttu, joten aloin puhdistaa haavaa, mutta se muuttuiki yhtäkkiä isommaksi. Kutsuin sitten paikalle sairaanhoitajan tai jonku mikä lienee lääkärin. Siinä haavaa tutkaillessamme se levähti koko selkärangan mittaseksi, ja huomattiin et Tinkun selkäydinkanavaan voi nähdä sisään; siellä lillui selkäydintä ja sit semmosia ylimääräsiä jotain.
Tää lääkäri tms oliki vissiin myös avaruusagentti tms, koska se välittömästi diagnosoi et joku on asentanu Tinkun selkäytimeen jtn nanobotteja tai vastaavia, jotka tekee Tinkusta elävän pommin! Eli terrori-isku siis suunnitteilla
Alettiin heti valmistautuun leikkaukseen, jossa kyseiset pahuuden knöölit saa poistettua; siksi aikaa peitimme avonaisen selkäytimen semmosella itseliimautuvalla muovikaistaleella. Kuinka näppärää
Ikävä kyllä heräsin ennenku saatiin leikkaus valmiiksi ni loppuratkaisu jää mysteeriksi. Räjähtikö Tinku vai ei?!? Pelastuiko maailma vai lähdettiinkö syöksyyn kohti tuhoa??
Maalaa minutkin. On sellainen kroppa joka sopii taideteoksiin.Tällä kertaa maalasin sut älästi
Mie otin hiuksia tupon käteen ja tuijotin latvojen väriä. Mietin vain, että kuinkas näistä nyt tämän väriset tuli. Sitten jatkoin unia .No on teillä ollut aikamoisia unia.
Kun kuitenkin kärsin unettomuuksista, niin saa siihen olla hyvä syykin.Elä hyvä mies tuommosia toivo. Pitää siunkin nukkua.