The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mutta sehän on irvokasta ja perseestä- että kun olet sinkku ja yksinäinen ja seurankipeä jne EI ketään Missään ja kartetaan kuin ruttoa. Mutta annas olla kun joku kiinnostuu niin johan alkaa muitakin pörräämään ympärillä.
Joo ei saakeli. Mää on täs muutaman viikom angstannu ko ei oo pienintäkään sutinaa, ja nyt ko törmäsin tähän oikeasti kivaan ja potentiaaliseen treffailutoveriin, niin johan olis siippaa tarjolla. Pikasesti laskettuna neljälle hemmolle pitäis hienovarasesti antaa pakit. Örgh.
 
Määpä näin viime yönä aika ihme unen, semmonen palstauni meets toiminta meets scifi meets just plain weird. Ja pääosassa mun lisäksi oli, ta-daa, Tinku! :D

Unen alussa olin tekemässä Tinkulle vuodepesuja, täysin siveellisesti mind you, kun yhtäkkiä huomasin et sillä on selässä pieni haava, ristiselässä selkäruodon kohdalla.

No sehän on huono juttu, joten aloin puhdistaa haavaa, mutta se muuttuiki yhtäkkiä isommaksi. Kutsuin sitten paikalle sairaanhoitajan tai jonku mikä lienee lääkärin. Siinä haavaa tutkaillessamme se levähti koko selkärangan mittaseksi, ja huomattiin et Tinkun selkäydinkanavaan voi nähdä sisään; siellä lillui selkäydintä ja sit semmosia ylimääräsiä jotain. :alien:

Tää lääkäri tms oliki vissiin myös avaruusagentti tms, koska se välittömästi diagnosoi et joku on asentanu Tinkun selkäytimeen jtn nanobotteja tai vastaavia, jotka tekee Tinkusta elävän pommin! Eli terrori-isku siis suunnitteilla :eek:

Alettiin heti valmistautuun leikkaukseen, jossa kyseiset pahuuden knöölit saa poistettua; siksi aikaa peitimme avonaisen selkäytimen semmosella itseliimautuvalla muovikaistaleella. Kuinka näppärää :cool:

Ikävä kyllä heräsin ennenku saatiin leikkaus valmiiksi ni loppuratkaisu jää mysteeriksi. Räjähtikö Tinku vai ei?!? Pelastuiko maailma vai lähdettiinkö syöksyyn kohti tuhoa?? o_O
 
Joo, niissä on jotkut kokojutut.
Mä en taas näe sulla mitään avatarta o_O:(:(

Ehkä mun famipatukka vielä joskus näkyy kaikille.
Sie et näe minnuuu *kiekuu falsetissa*...:D tää on ihan sekasin, kehveli soikoon!

Kukaan ei taija nähdä mun kuvaa missään...mihinhän mä sen oon sitten tyrkännyt:confused: :D...vai tuleeko se sitten näkyviin parin päivän viiveellä :D..

Oijoijoi - elämme jänskäkakkamomentteja :D(y)
 
Määpä näin viime yönä aika ihme unen, semmonen palstauni meets toiminta meets scifi meets just plain weird. Ja pääosassa mun lisäksi oli, ta-daa, Tinku! :D

Unen alussa olin tekemässä Tinkulle vuodepesuja, täysin siveellisesti mind you, kun yhtäkkiä huomasin et sillä on selässä pieni haava, ristiselässä selkäruodon kohdalla.

No sehän on huono juttu, joten aloin puhdistaa haavaa, mutta se muuttuiki yhtäkkiä isommaksi. Kutsuin sitten paikalle sairaanhoitajan tai jonku mikä lienee lääkärin. Siinä haavaa tutkaillessamme se levähti koko selkärangan mittaseksi, ja huomattiin et Tinkun selkäydinkanavaan voi nähdä sisään; siellä lillui selkäydintä ja sit semmosia ylimääräsiä jotain. :alien:

Tää lääkäri tms oliki vissiin myös avaruusagentti tms, koska se välittömästi diagnosoi et joku on asentanu Tinkun selkäytimeen jtn nanobotteja tai vastaavia, jotka tekee Tinkusta elävän pommin! Eli terrori-isku siis suunnitteilla :eek:


Alettiin heti valmistautuun leikkaukseen, jossa kyseiset pahuuden knöölit saa poistettua; siksi aikaa peitimme avonaisen selkäytimen semmosella itseliimautuvalla muovikaistaleella. Kuinka näppärää :cool:

Ikävä kyllä heräsin ennenku saatiin leikkaus valmiiksi ni loppuratkaisu jää mysteeriksi. Räjähtikö Tinku vai ei?!? Pelastuiko maailma vai lähdettiinkö syöksyyn kohti tuhoa?? o_O

Voi wierdoyyy sentään :D...tossa unessa oli kyllä niin kokoscifiuniversuminmahtimontisetorkkupalaset kohdallansa, jotta paha on mennä laittamaan paremmaksi :D *ojentaa kukkapuskaa *

..omat viimeöiset unet kyllä kalpeni pahasti mutta....olihan ne kyllä namiset nekin :p
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Sie et näe minnuuu *kiekuu falsetissa*...:D tää on ihan sekasin, kehveli soikoon!

Kukaan ei taija nähdä mun kuvaa missään...mihinhän mä sen oon sitten tyrkännyt:confused: :D...vai tuleeko se sitten näkyviin parin päivän viiveellä :D..

Oijoijoi - elämme jänskäkakkamomentteja :D(y)
Varmaan tulee jollain viiveellä muille.
Pääasia että itse näkee mikä itsellä on ja se pitäis olla/näkyä muillakin :)
Tosin mä vaihdoin jo eilen sen sinivalkosen kuution fami mini bites pussiin ja tänään tuohon patukkaan ruskealla pohjalla.

Näetkö sitä edes tässä viestissä :confused:o_O:D

 
Varmaan tulee jollain viiveellä muille.
Pääasia että itse näkee mikä itsellä on ja se pitäis olla/näkyä muillakin :)
Tosin mä vaihdoin jo eilen sen sinivalkosen kuution fami mini bites pussiin ja tänään tuohon patukkaan ruskealla pohjalla.

Näetkö sitä edes tässä viestissä :confused:o_O:D

:D - juu näen mä ton viestissäs kyllä

Miettikääs vaan tätä sarjanäpytysurakkaa mikä onkaan meneillään paikassa jos toisessakin tämän uudistuksen tiimoilta tänäänkin :D..on kuulkaas näppikset hottispoppisina :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
M
Varmaan tulee jollain viiveellä muille.
Pääasia että itse näkee mikä itsellä on ja se pitäis olla/näkyä muillakin :)
Tosin mä vaihdoin jo eilen sen sinivalkosen kuution fami mini bites pussiin ja tänään tuohon patukkaan ruskealla pohjalla.

Näetkö sitä edes tässä viestissä :confused:o_O:D

ulla näkyy toi patukka ainakin sun avatarina.

Mut nyt sinne Poriin, hiphei :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Boobabe
:)Päivää, kaunis ja lämmin päivä.
Toivottavasti muillakin mukava päivä tänään.
Mie tein lidlistä herkkulöytöjä. Kreikkalaisia makeisia, suklaasydämiä:love: ja italialaista jäätelöä. Nam siinä on juhannuksen:LOL:ja hääpäivän herkkua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Boobabe
Aaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä