The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek:

Sain facessa jäätävän viestin, tyyppi jota en ole nähnyt vuosiin kyseli miten menee ja sit latasi että hän on aina ollut rakastunut minuun, oisko mitään mahdollisuutta että meistä tulisi jotain :confused:

Mitä tekee ehta Narttu? Ensin kysyy ootko kännissä vai vittuiletko ja seuraavaksi toteaa olevansa edelleen naimisissa ja ukkokultaa saattaisi pikkusen nyppiä jos liittoon tunkisi joku random
Mist tollasii tyyppejä tulee? Mulla yks vanha tuttu, joka lähestyi kerran minua samaan tyyliin kuin mitä toi sun tuttus,, ei siinä mitään- mutta ilmeisen pillun kipeä, ja vielä ilmeisemmin todella tyhmä; Oli paria muutakin kaveriani lähestynyt ihan samoilla sanoilla. Oli siis meihin kaikkiin ollut aina salaa rakastunut. Tää sama hemmo yritti myöhemmin sitten vielä jollain imelillä laulunsanoilla. Voi morjens.
 
Mist tollasii tyyppejä tulee? Mulla yks vanha tuttu, joka lähestyi kerran minua samaan tyyliin kuin mitä toi sun tuttus,, ei siinä mitään- mutta ilmeisen pillun kipeä, ja vielä ilmeisemmin todella tyhmä; Oli paria muutakin kaveriani lähestynyt ihan samoilla sanoilla. Oli siis meihin kaikkiin ollut aina salaa rakastunut. Tää sama hemmo yritti myöhemmin sitten vielä jollain imelillä laulunsanoilla. Voi morjens.
veikkaan että tuolla konstilla on saatu aikojen saatossa hiukan paljon pesää
 
:eek:...mitä täällä tapahtuuuuuu....:D

Jestas, aina joka päivä jotakin kivaa jäynäntynkää näemmä palstalla menossa, tässä kohta tiiäkään että minne sitä on tulossa kun aina yllättyy :D

Mutta onpahan nyt avatarten esiinmarssia :D...hiukanko on toi etusivu kyllä kansoitetun näköinen, kun ketjujen alussakin pitää kuvakollaasia olla :p

..ja...shhhh:cautious: *pälyilee ympärilleen*...mä en oo täällä vaan aivan muualla :rolleyes::D*varovasti vilkuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä