Boobabe
Vöi kökkö.Eilen jo vaihdoin fami mini bites pussiin, hetki sitten patukkaan
Vöi kökkö.Eilen jo vaihdoin fami mini bites pussiin, hetki sitten patukkaan
Hyvä että edes jollain näkyyMie nään patukan.
kultadubloninMitäs majurin avattaressa näette?
Höh, majurikin on vaihtanutkultadublonin
Sillä näkyy nainen.Pitsillä on angry birds? Onko teillä
toi mullekkin näkyyHöh, majurikin on vaihtanut
tohon
Mist tollasii tyyppejä tulee? Mulla yks vanha tuttu, joka lähestyi kerran minua samaan tyyliin kuin mitä toi sun tuttus,, ei siinä mitään- mutta ilmeisen pillun kipeä, ja vielä ilmeisemmin todella tyhmä; Oli paria muutakin kaveriani lähestynyt ihan samoilla sanoilla. Oli siis meihin kaikkiin ollut aina salaa rakastunut. Tää sama hemmo yritti myöhemmin sitten vielä jollain imelillä laulunsanoilla. Voi morjens.
Sain facessa jäätävän viestin, tyyppi jota en ole nähnyt vuosiin kyseli miten menee ja sit latasi että hän on aina ollut rakastunut minuun, oisko mitään mahdollisuutta että meistä tulisi jotain
Mitä tekee ehta Narttu? Ensin kysyy ootko kännissä vai vittuiletko ja seuraavaksi toteaa olevansa edelleen naimisissa ja ukkokultaa saattaisi pikkusen nyppiä jos liittoon tunkisi joku random
Ihme sekoilua profiileissa. Olkoon tuo kuva toistaiseksi.Mää nään kauniin naisen kasvot boobiksen avattarena.
tää on näkyny mulle koko ajanMulla nyt tämä
veikkaan että tuolla konstilla on saatu aikojen saatossa hiukan paljon pesääMist tollasii tyyppejä tulee? Mulla yks vanha tuttu, joka lähestyi kerran minua samaan tyyliin kuin mitä toi sun tuttus,, ei siinä mitään- mutta ilmeisen pillun kipeä, ja vielä ilmeisemmin todella tyhmä; Oli paria muutakin kaveriani lähestynyt ihan samoilla sanoilla. Oli siis meihin kaikkiin ollut aina salaa rakastunut. Tää sama hemmo yritti myöhemmin sitten vielä jollain imelillä laulunsanoilla. Voi morjens.
Ei helekatti. Poistan kuvan ja etin toisen.Pitsillä tämä
Boobabella sininen ruusu
Mut aiemmin tänään näkyi vielä se sinivalkonen? ko kö?tää on näkyny mulle koko ajan