Patukka,ehottomasti.
Mä en tiedä kumman näistä laittaisin
Nyt mulla itsellä näkyy taas tuo kuutio
Patukka,ehottomasti.
Mä en tiedä kumman näistä laittaisin
Nyt mulla itsellä näkyy taas tuo kuutio
Sammutin koneen kun kirjautuminen ulos ei auttanut että näkyis teidän avattaret.Tjah. Mulla on faminen edelleen tommonen sinivalkonen boxi - ihaan salaisuuspakettinen <3 - mutta kaitpa tuo suklaiseksi namitukseksi vielä jossain vaiheessa muuttuu
Höpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.Miten mä luulen, että äitis on hyvinkin varatunut tuohon ja tarjoaa sulle rakkaudella tekemiään herkkusia ...ja kyllä se lapiokin sua rupee totteleen,kunhan tarpeeksi siellä sille kiukustut
Ainaha se on ilo nähdä patukka.Voiko olla iloisempaa tapahtumaa kuin patukan näkeminen?
Voiko olla iloisempaa tapahtumaa kuin patukan näkeminen?
Ainaha se on ilo nähdä patukka.
Ainaha se on ilo nähdä patukka.
Kukas sinne on muuttanutHöpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.
Ei hitto, kerroinkonet tänne on muuttanu uus mies asumaan sillä aikaa ki mä oon hetken ollu muualla???? Joudun majoittumaan kirjastohuoneeseen poikasen kanssa, ko uus mies on vallannu salongin
Kokeile laittaa tuo sama uudestaan. Voi näkyä sitten paremmin.Ai nynnäkyy avattaret. Pitääpä kotona etsiä joku uusi sitten. En kyllä tiedä mikä muu muka olis sopiva
Siinä on sulle Ramona.Ai nynnäkyy avattaret. Pitääpä kotona etsiä joku uusi sitten. En kyllä tiedä mikä muu muka olis sopiva
No sitten teet itelles kunnon mässyruokaa ja syöt pitkän kaavan kautta ittes palkitenHöpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.
Ei hitto, kerroinkonet tänne on muuttanu uus mies asumaan sillä aikaa ki mä oon hetken ollu muualla???? Joudun majoittumaan kirjastohuoneeseen poikasen kanssa, ko uus mies on vallannu salongin
Tarvitaanko siellä apua? Mulla on vielä lomaa jäljellä.Höpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.
Täytyy kokeilla, kunhan kotiin pääsen illalla.Kokeile laittaa tuo sama uudestaan. Voi näkyä sitten paremmin.
Ei toi oo yhtään mun oloinenSiinä on sulle Ramona.
Ja laitoin nyt tuon ruskeapohjaisen kun pitäähän patukka nyt kai lähes kokonaan näkyä eikä vain puoliksiJa jos nyt vielä vekslaa niin mun mielestä se ruskeapohjainen oli parempi kuin tuo nyt oleva.
Kai
Ei sitten.Ei toi oo yhtään mun oloinen