Ai ai kun joutuu hommiin lomalla. höh.Aaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
Sama mulla.Mie nään familla sen patukan, Boobilla ruusun, kirahvilla omakuvan mut Kattisella ei näy ku rikkonainen paketti.
Mitenkähän vanha olet?Mä voisin heilastaa sun kaa
JaahaSammutin koneen ja nyt näkyy boobaben ja katin avattaret mutta omani näkyy taas sinä sinivalkosena kuutiona ja majurilla kolikko
Mä voin tulla pomppimaan.Aaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
Palsta sekoilee.Oli sit saatana tää palsta itekseen vaihtanu taas mun avattareks kolikon, tykin sijasta
spivan ikäinen,urheileva nuorimies. En tiedä miks toi kuva ei näy oikein. Kun klikkaa kuvaa niin näkyy kuten pitääkinMitenkähän vanha olet?
Kuva on niin pieni että ei oikein saa selvää.spivan ikäinen,urheileva nuorimies. En tiedä miks toi kuva ei näy oikein. Kun klikkaa kuvaa niin näkyy kuten pitääkin
Mullakin vaihtui kun koneen sammutin.Oli sit saatana tää palsta itekseen vaihtanu taas mun avattareks kolikon, tykin sijasta
Miten mä luulen, että äitis on hyvinkin varatunut tuohon ja tarjoaa sulle rakkaudella tekemiään herkkusia ...ja kyllä se lapiokin sua rupee totteleen,kunhan tarpeeksi siellä sille kiukustutAaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
Ilmammuuta toi patukka. Jotain tuttua.
Mä en tiedä kumman näistä laittaisin
Nyt mulla itsellä näkyy taas tuo kuutio
Nii-i. Toisaalta tuo kuutiokin on sellanen raikasIlmammuuta toi patukka. Jotain tuttua.
peesiIlmammuuta toi patukka. Jotain tuttua.