The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
Ai ai kun joutuu hommiin lomalla. höh. :(

Kirjauduin ulos ja takas sisälle mutta eipä vaihtunut nuo teidän avattaret o_O

Sekin on hassua kun kirjautuu ulos että "joutuu" jollekin kaksplussan etuvisulle. Välillä myös silloin jos ketjussa tai mitäs nytissä kirjautuu.

Näin oli kirjoitettu tuolla kommentoi ketjussa.

"Hei, kiitos taas palautteesta. Viilaamme palstaa koko ajan. Avattaret on nyt palautettu näkyviin. Jos omasi näyttää pikselimössöltä, kannustamme vaihtamaan isomman kuvan, noin 200x200 pikseliä on aika toimiva koko.
Hakutoimintoa emme saa keskusteluosioon, mutta koko sivuston haku löytää myös keskustelut."

Boobabe
Aaaa, vai muka lomalle. Saakeli, töihinhän täällä heti joutu. Tääl oli käyny kaivinkone takapihalle tuomassa multaa, ja arvatkaas kuka sai kyntää ja kääntää sen pilalle menneen nurmikon ja savisen maan ympäri uuden nurtsin istutusta varten. Täytyy varmaan vakavasti harkita pienen elopainon kerryttämistä, ei meinannu lapio upota vaikka kuinka sen päällä pompin. Perhana.
Mä voin tulla pomppimaan. :LOL:

jee, sainpas ees jonkinlaisen avattaren liitettyä.(y) Tietokoneella ei onnistunu,kännykällä ei onnistunu, viimeinen tabletilla onnistui, ikävä kyllä oli vaan yksi kuva käytettävissä.:unsure:
Jos sitä myöhemmin saisi lisää kuvia ja vaihdettua sit avattaren.:D

• Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Miten mä luulen, että äitis on hyvinkin varatunut tuohon ja tarjoaa sulle rakkaudella tekemiään herkkusia :)...ja kyllä se lapiokin sua rupee totteleen,kunhan tarpeeksi siellä sille kiukustut :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä