The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tjah. Mulla on faminen edelleen tommonen sinivalkonen boxi - ihaan salaisuuspakettinen <3 - mutta kaitpa tuo suklaiseksi namitukseksi vielä jossain vaiheessa muuttuu :)
Sammutin koneen kun kirjautuminen ulos ei auttanut että näkyis teidän avattaret.
Sitten kun avasin koneen, oli tuo kuutio vaihtunut taas itsekseen :D

Nyt vaihdoin sen patukan, eri asia kenelle näkyy, kenelle ei :D

Miten mä luulen, että äitis on hyvinkin varatunut tuohon ja tarjoaa sulle rakkaudella tekemiään herkkusia :)...ja kyllä se lapiokin sua rupee totteleen,kunhan tarpeeksi siellä sille kiukustut :D
Höpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.

Ei hitto, kerroinkonet tänne on muuttanu uus mies asumaan sillä aikaa ki mä oon hetken ollu muualla???? Joudun majoittumaan kirjastohuoneeseen poikasen kanssa, ko uus mies on vallannu salongin o_O

Höpö höpö, mää joudun viel tekee ruoanki tänää.

Ei hitto, kerroinkonet tänne on muuttanu uus mies asumaan sillä aikaa ki mä oon hetken ollu muualla???? Joudun majoittumaan kirjastohuoneeseen poikasen kanssa, ko uus mies on vallannu salongin o_O
No sitten teet itelles kunnon mässyruokaa ja syöt pitkän kaavan kautta ittes palkiten :)

Mikä mies? Onko teijen tykö tullut kesärenki :p?

Pistin sitten pesukoneen päälle pyörimään. Ja nyrkkipyykkäsin parit hepeneet :rolleyes:...mistä sitten tulikin mieleen, että tässä pitäs päästä hepeneostoksille :eek:..

..ja mä kun niiiin kauheesti tykkään siitä hommasta...pue- riisu- pue- riisu- pue....ja itteni tuntien se menee sitten loppuvaiheessa semmoseksi että mä hihittelen siellä sovituskopissa itteni tärviölle kun väsy iskee ja keikistelen ihan pöljänä :D (..ö- öyyy, eihän muuten niissä kopeissa ole mitn hiien kameroita :eek:...deedee kun näkyi niin jotenkin tuli tommonen mieleen :cautious::oops::p:D)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä