Toki täytyy, milläs me sut muuten tunnistetaan.pitäisiköhän minunkin joku kuva tuohon virpoa..
Toki täytyy, milläs me sut muuten tunnistetaan.pitäisiköhän minunkin joku kuva tuohon virpoa..
Tuosta tulee mieleen se ikiuni-nikki.Nyt on tää.
Näkyy pelkkä sininen laatikko kysymysmerkilläAngry Bitch on last season. Nyt pitäs näkyä tämmönen katso liitettä 25
Story of my lifeNäkyy pelkkä sininen laatikko kysymysmerkillä
Ja kun lainasin tuli katso liitettä 25. Siitä kun painoi niin tuli ilmoitus latausongelmastaNäkyy pelkkä sininen laatikko kysymysmerkillä
Ja mä sain tägäysalarmin joten meidän suhde lie kunnossamulle näkyy @Bitch in avatar niinku pitääki
Mulla siinä on kanssa laatikko ja lukee imaStory of my life
Joillekin elämä on kuin suklaarasia, mulle kuin sininen kysymysmerkkilaatikko
Päivää
Miten nakki nykiiPäivää
Mä näen läppärillä tuon angry bitch-avattaren, ja tuossa viestissä oleva kuva ei näy. MUTTA kun vilkaisin kännykällä, niin näen uuden avattaren. Myös tuossa viestin kuvaliitteessä. Kummallista.Angry Bitch on last season. Nyt pitäs näkyä tämmönen katso liitettä 25
hyvinMiten nakki nykii
Ootkos nähnyt majurin nikinMiten nakki nykii
Nakki setä is päkPäivää
Ei kai se oo niin justiinsa mikä kuva siellä näkyyMä näen läppärillä tuon angry bitch-avattaren, ja tuossa viestissä oleva kuva ei näy. MUTTA kun vilkaisin kännykällä, niin näen uuden avattaren. Myös tuossa viestin kuvaliitteessä. Kummallista.
Naisen naama? Ei taida olla enää koneella.
Jaa, tulikin mieleen toinen juttuOotkos nähnyt majurin nikin
Jonkun tykin taisin nähdäOotkos nähnyt majurin nikin
Annakko nakkia?Päivää