jaaEns viikolla pitää mennä Hollantiin. Pomo määräsi.
jaaEns viikolla pitää mennä Hollantiin. Pomo määräsi.
Kyllä niissä aika tiukka aikataulu yleensä on, mutta kun työmatka on ti-pe, mikäs minua estää jäämästä viikonlopuksi tulppaaneja ja tuulimyllyjä ihmettelemäänOi, tulppaaneja! Tuulimyllyjä! Joenvarsireittejä! Kauniita, ihania rakennuksia!
Onko ihan tiukantiukasti sidoksissa aikataulutus työhön vai sallisko se pienintäkään huvitusta :snotty:...? *kovasti toiveikkaana olisi huvitusajatuksesta ja soisi sen sulle mieluusti*
Kyllä sä ennen lähtöpäivää ehdit hakea sairista.Ens viikolla pitää mennä Hollantiin. Pomo määräsi.
Täällä meinas mennä ulkoistukseen koko kekara. Näkee, että isänsä on taas illan paikalla, joten meno on yhtä riekkumista.Johan oli meillä iltawillitykset. Oli väsykiukkuista purkautumista ja todella selkeetä artikulaatiota. Kiukkusta mulkoilua sekä totista katsetta. Rautalankaa ja hiien sammakonpoikasiakin. Huokausta syvää ja unikuvien toivotusta...
Talo hiljaisena. Mie tämän pumpun nyt kyllä mieluusti....nakkaisin jonnekin...
:hug:Täällä meinas mennä ulkoistukseen koko kekara. Näkee, että isänsä on taas illan paikalla, joten meno on yhtä riekkumista.
On, on...meijenkin pihassa kukkii muutama yksilö ja katos, sattui olemaan olohuoneessa paikallinen tuulimyllykin ihan äskettäin siipiänsä huitomassa. Matkailu avartaa aina !tulppaaneja ja tuulimyllyjä on Suomessakin
Kyllä sä ennen lähtöpäivää ehdit hakea sairista.
Hama- helmet on kivoja .Innostuin tänään synttärilahjashoppailusta. Puolikas saa aurinkolasit, saippuakuplia, hamahelmiä ja choco-pelin. Me juhlitaan rauhaksiin kotona kaksin ja parin viikon päästä sit isommat pippalot mun vanhempien luona sukulaisine ja kummeine. Huomenna myös viimenen koulu- ja tarhapäivä. Ei paha!
Vika tehtäväki on melkein valmis.
Nakki- setä kirjautui just palstallekin. Se vaklaa sua.Arvaas miksi mulle napsahti nakki...
Meinaiskohan se napsauttaa mua?Nakki- setä kirjautui just palstallekin. Se vaklaa sua.
Varo vaan...kohta törötät pian sinäkin tommosessa HK:n pahvimukissa poseerauspotretissa :snotty:...Meinaiskohan se napsauttaa mua?
En kerroMeinaiskohan se napsauttaa mua?
Hama-helmet on kyl parhaita. Muistan miten ihana niillä oli leikkiä kersana. Ja puolikaski on niin sormistaan näppärä poika, et varmasti tykkää kylläHama- helmet on kivoja .
...ja vähemmän kivoja silloin, kun valmiiksi on saatu semmoinen ainakin tuhat helmeä käsittelevä Vuoden Taideteos, mikä on onnistuttu laittamaan keskelle ruokapöytää jonkun ihme kiikerä pinon päälle turvaan odottamaan sitä silittämistä....kunnes paikalle ehättää Vuoden Äiti- ihminen joka onnistuu epähuomiossaan mielettömillä lahjakkuuden taidoillansa......muodostamaan jumalattoman kauniin ja pitkälle sinkoilevan hama- helmisateen ympäri ruokailutilaa ja osin olohuonettakin.....:snotty:
Silloinen viisivuotias osasi kipakasti artikuloida:...."..mä voin nuo kerätä kyllä. Mutta. Arvaapas kuka ton kasaa uudelleen? Sen nimi alkaa äällä."
On ne, kivoja oikeesti . Mukavia synttäreitä ja touhuamisia .
Ja noita hamahelmimuottejahan on vaikka mihinkä lähtöön, useampia ihan yhdessä paketissakin, ja joo - se puuhastelu kyllä vie mennessään. Niistä voi tehdä vaikka avaimenperiäkin !Hama-helmet on kyl parhaita. Muistan miten ihana niillä oli leikkiä kersana. Ja puolikaski on niin sormistaan näppärä poika, et varmasti tykkää kyllä
Nelivuotisneuvolassaki saatiin ihan positiivista ja rakentavaa palautetta, ja päästään perheneuvolaan juttelemaan kuin mä voisin vielä paremmin tukea poikasta isäikävässä ja sen käsittelemisessä. Ja samalla mää pääsen vähän keventämään sydäntäni siellä. Hyvä fiilis.
ahaEns maanantaina on treffit naisen kanssa. Mennään syömään nakkeja. :xmas:
Joo varma kesänmerkki ko mäkin jopa mietin tänään laittavani hameen sinne kirkkooniltaa. kovin ahkerasti joutuu töissä olemaan. mut kovin kiva on ympäri kyliä ajella kun kesä tulee ja mekot lyhenee. ei tahdo millään pystyä liikenteeseen keskittymään.