Boobabe
Nakki-setäMOI !!!!!
Nakki-setäMOI !!!!!
Jahas, pitäskös rekata yhdeks lisänikiks myös tuo "Nakki-setä" kun niitä on niin vähän mulla:'(Nakki-setä
Oliko tuo retorinen kysymysJahas, pitäskös rekata yhdeks lisänikiks myös tuo "Nakki-setä" kun niitä on niin vähän mulla:'(
Kiva nakki.Alkuperäinen kirjoittaja Nakki Setä;30846475:Terve, oon uus täällä
- sinapilla vai ketsupilla?Alkuperäinen kirjoittaja Nakki Setä;30846475:Terve, oon uus täällä
Perhepotrettia heti tyrkkäätAlkuperäinen kirjoittaja Nakki Setä;30846480:
Nams.. onko yhtään mausteita?Alkuperäinen kirjoittaja Nakki Setä;30846480:
Ei sinappia, eikä ketsuppia vaan ilman mitään ne maistuu mun suussa parhaimalta- sinapilla vai ketsupilla?
...voi morjens sun kanssa, sä oot niin tervehtymään päin siellä :kiss:
Aito maku, paras maku !Alkuperäinen kirjoittaja Nakki Setä;30846490:Ei sinappia, eikä ketsuppia vaan ilman mitään ne maistuu mun suussa parhaimalta
Ei tosta luettava hetkeen lopu... mut ei mulla ollu Forsytein tarua ja viel kovakantisena 60- luvun kansipaperein....no eikös sulla itelläs ole jo siellä aikamoinen lähikirjasto
Koetahan vaan ruveta tsekkailemaan niitä naisia joilla on himpun verran isompi asunto, jotta saat sinne sen kirjastohuoneesi sekä sen ihanan lutuisen koiruliininkin
..:snotty:...sorisorisori...ei millään pahalla todellakaan..:hug:...Ei tosta luettava hetkeen lopu... mut ei mulla ollu Forsytein tarua ja viel kovakantisena 60- luvun kansipaperein.
Niin ja kiitos tosta vinkistä. :kieh:
Mulla on tommonen, sen nimi on mun asunto....no eikös sulla itelläs ole jo siellä aikamoinen lähikirjasto
Koetahan vaan ruveta tsekkailemaan niitä himpun verran isompia asuntoja, jotta saat sinne sen kirjastohuoneesi sekä sen ihanan lutuisen koiruliininkin
[video=youtube;muMgDA_tpsg]https://www.youtube.com/watch?v=muMgDA_tpsg[/video]Hiton nakki majuri. Nyt tekee mieli nakkeja eikä mulla ole. :snotty:
Looks like a dick, only smaller
Oi, tulppaaneja! Tuulimyllyjä! Joenvarsireittejä! Kauniita, ihania rakennuksia!Ens viikolla pitää mennä Hollantiin. Pomo määräsi.