The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jes! Mulle urkeni nytjust tilaisuutta lähteä piiiiiitkälle lenkille eli mä lähden jalostamaan itteäni sielullisesti ja ruumiillisesti maisemia vaihtaen ja todellakin suurella sykkeellä nostatellen :wave:....tää tuli nyt jos koskaan niin tarpeeseen eli pure pleasure moments ahead :)
 
Päi ja vää. :flower:

Onnea kirahville ton koulutyön kanssa.

Ja kiitos, kun tosta muistui mieleeni, että pitänee tänään laittaa jälkikasvulle sähköpostia ja kysellä koulumenestyksien, kesäsuunnitelmien ja syksyn jatkosuunnitelmien perään.

Ai nii. Joku oli hylännyt Irwingiä. Kaikki isäni hotellit, Kunnes löydän sinut ja Vesimies Tammen keltaisesta kirjastosta makasivat hylättyinä lukemattomien kirjojen orpolaatikossa. Katsoin kansalaisvelvollisuudekseni pelastaa ne energiajätekohtalolta.
 
:hug: - no siellä toinen uurtaja....Sulla on kuitenkin varmaan jo gradun aihe hienosti valmiina ja oot jo tehnyt alustavia hajatelmia, mitä laitat paperille...?

Ja vaikka nyt kesä näyttääkin kiireiseltä, niin - on sun vaan jostain välistä otettava sitä vapaa- aikaakin, irtiottoa kaikesta. Ajatus juoksee paljon paremmin silloin kun saa päälleen hapetusta ja aivan muuta sisältöä :)
Joo on se jo pitemmällä ku hajatelmina sentään :) Ja misteri tulee Suomeen loppukesästä ni saapi se sitten mua huvittaa :p :xmas:
 
Aijaijaijai....kun on taas niin makuinen olotilanen :rolleyes: :D...sinne jäi parikytä viis kilsaa mettätietä ja ryteikköä ja mäkiä niin moneen lähtöön, tosin se viimeisin ja kettumaisin meinas kirvoittaa jo armotonta artikulaationkukkasta - kuka hiisi siihen semmosen parikilsaa kestävän mäen onkin keksinyt!! - mutta ähäskutti lälläspyy, selätin senkin siihen sijoilleen :D

...ja anteeks taas :snotty:...menee yliöveriyden puolelle tämä hehkutus ja hypetys jälleen muttamutta minkäs teen kun tosta liikkumisesta vain tulee niin hieno olo :)! Ja kelikin kun on kohdallaan, niin tuolla menee aikalailla kuin itsestään. Ite asiassa suihkunraikkaana kun tässä oon, niin - mä voisin lähteä hilpasemaan vaikka jonkun kevyen lenkinkin vielä mutta. Nyt keskityn huolella venyttelyihin ja tämän loppupäivän olemiseeni :).

Niin, että olen sitten selkä :wave: :)
 
Pah, ajattelin kokeilla tupakin lopettamista. Reilu vuorokausi ilman ja nyt on pakko saada.
Niin kauan kun on surua niin ei pysty lopettaa. Ehkä sitten joskus. :|
Kannattaa joo odottaa sopivaa olotilaa, muuten ei onnistu millään! Vähänkin surua ta stressiä ja tekee vaan mieli ja tekee mieli ja tekee... Lisäksi mun ainakin on ihan turha yrittää kesällä. Talvipakkasilla kun ei huvita mennä ulos, on tulos todennäköisesti parempi.
 
Joo on se jo pitemmällä ku hajatelmina sentään :) Ja misteri tulee Suomeen loppukesästä ni saapi se sitten mua huvittaa :p :xmas:
Dodih, ei mitään hätiä sitten ollenkaan, kun annat vaan mennä sen kirjottamises kanssa :). Hyvä siitä tulee, sitä paitti kun sulla on tossa semmonen paras mahdollinen dead linen tynkänenkin tiedossa :)....mikä onkaan palkinnoista parhain kun kovan uurastuksen jälkeen saat vain olla misterin kanssa :). Aatteles sitä siellä Myttinen ihanainen :kiss:
 
Pah, ajattelin kokeilla tupakin lopettamista. Reilu vuorokausi ilman ja nyt on pakko saada.
Niin kauan kun on surua niin ei pysty lopettaa. Ehkä sitten joskus. :|
:hug:

Suru kyllä syö voimia mutta ei sen kanssa kannata jäädä kaveeramaan vaan joka päivä pilkkoa pienemmiksi murusiksi. Vaikka kuinka sattuiskin. Koska - sattuessaankin se helpottaa kun tekee sitä surutyötänsä.

Mutta - kaikki aikanaan :). Kyllä sille tupakan lopettamisellekin tulee se oma päivänsä, usko pois :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
:hug:

Suru kyllä syö voimia mutta ei sen kanssa kannata jäädä kaveeramaan vaan joka päivä pilkkoa pienemmiksi murusiksi. Vaikka kuinka sattuiskin. Koska - sattuessaankin se helpottaa kun tekee sitä surutyötänsä.

Mutta - kaikki aikanaan :). Kyllä sille tupakan lopettamisellekin tulee se oma päivänsä, usko pois :)
Joskus käy niin että alkaa muistelemaan tiettyjä asioita viime vuodelta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä