The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
epäilen että vaikutus ei kestä ens kevääseen

hyvä jos hirvenpyyntiajan yli päästään
Naisilla on kaks muistia.

Pitkäkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen möhläykset, lasten synttärit ja kaikki semmoinen mitä miehet ei muista.

Lyhytkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen aikaansaamat kivat jutut. Mut se pyyhkiytyy tyhjäksi joko itsestään tai viimeistään kun pitkäkestomuistiin tallentuu jotain.
 
Naisilla on kaks muistia.

Pitkäkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen möhläykset, lasten synttärit ja kaikki semmoinen mitä miehet ei muista.

Lyhytkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen aikaansaamat kivat jutut. Mut se pyyhkiytyy tyhjäksi joko itsestään tai viimeistään kun pitkäkestomuistiin tallentuu jotain.
Mun täytyy taas tyrmätä joko sun mielipiteesi tai oma naiseuteni. Kyllä mulla tommonen pitkä muisti on, mutta en mä jaksa miettiä miehen mokia tai virheitä kovin kauaa. Paitsi sen ettei se vuonna -88 muistanut mun syntymäpäivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Aimo annos musamatkailua saa kummasti rauhaa aikaiseksi :heart:...eli mä lähden villasukkineni ja kikkurapöwwökasani kanssa seilaamaan kohti unimaata :wave:...kikkurat on tosin vielä kaikkea muuta kuin kuivat eli se tietänee mielenkiintoisia unikuvia mutta riskillä mennään..

Pehmeitä unikuvia ihan jokaiselle yhdessä ja erikseen :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Iltaa!

Tästä ei tuu mitään, tultiin vartti sitten kotiin duunista ja väsyttää niin ettei jaksa edes saunaan. Pakko hankkia pikkukämppä Espoosta tai Vantaalta. Joku sellainen pieni, rauhallinen, paksuseinäinen, suihkullinen...
 
Iltaa!

Mua ihan ihmetyttää miten mua ei oo väsyttänyt ollenkaan koko päivänä, vaikka aamuvuoron jälkeen yleensä haluun päikkärit, eikä viime yönäkään tullut kovin hyvin nukuttua.

Eikä väsytä vieläkään. Vai oonko vaan ylikierroksilla, enkä sen takia tajua että pitäis nukkua :D
 
Raikasta huomenta kaikille :)!

Yöllä satoi vettä :heart:...kivasti kuului katolta ropina, sitä piti sitten havahtua toviksi kuuntelemaan...on se vaan :)...

Ja nyt on uusi päivä niin raikkaana heräilemässä, tirpusetkin sirkuttelevat... Aamupalahärdellit menossa unenpöpperöisten ipanoitten kanssa ja pulinaa. Ei huonoa siis ollenkaan :)
 
Huomentaaa!! Olipas yö, näin unta että mun sängyssä on kyykäärme enkä sit oikein uskaltanut kääntää kylkeä kun en ollut varma missä kohtaa se on
No hyi kamala, mikä uni sulla on ollut...:hug:...tommonen on inhottava uni, kun se havahtumisestaan huolimatta jatkuu tai tulee niin häiritsemään sitä nukkumista.

Koetahan jaksella tätä päivää mennä eteenpäin rikkonaisesta yöstä huolimatta, sentään jo keskiviikossa mennään niin tää viikko on jo voitonpuolella hyvinkin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä