Eikös tuokin jo ole hyvä saavutus :xmas:epäilen että vaikutus ei kestä ens kevääseen
hyvä jos hirvenpyyntiajan yli päästään
Eikös tuokin jo ole hyvä saavutus :xmas:epäilen että vaikutus ei kestä ens kevääseen
Voevoe. Sulla onkin vaativa rouva. Sitten viet hirviajan jälkeen hänet jonnekin muualle kyldyyristä nautiskelemaan!epäilen että vaikutus ei kestä ens kevääseen
miten sä nyt noit menit pilaamaan pojan elämän:stick:...sai traumoja raukka.Voi herranjumala sentään mitä angstausta |O Taisin nyt pilata poikaparan itsetunnon ihan täysin tolla kauhealla lausahduksellani. En kestä.
"Viet" vai "lähetät"? :xmas:Voevoe. Sulla onkin vaativa rouva. Sitten viet hirviajan jälkeen hänet jonnekin muualle kyldyyristä nautiskelemaan!
Nii, oon ihan kauhee ihminen :'(miten sä nyt noit menit pilaamaan pojan elämän:stick:...sai traumoja raukka.
Naisilla on kaks muistia.epäilen että vaikutus ei kestä ens kevääseen
Mun täytyy taas tyrmätä joko sun mielipiteesi tai oma naiseuteni. Kyllä mulla tommonen pitkä muisti on, mutta en mä jaksa miettiä miehen mokia tai virheitä kovin kauaa. Paitsi sen ettei se vuonna -88 muistanut mun syntymäpäivää.Naisilla on kaks muistia.
Pitkäkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen möhläykset, lasten synttärit ja kaikki semmoinen mitä miehet ei muista.
Lyhytkestoinen, johon tallentuu mm. kaikki miehen aikaansaamat kivat jutut. Mut se pyyhkiytyy tyhjäksi joko itsestään tai viimeistään kun pitkäkestomuistiin tallentuu jotain.
"frukrut-kulta, oon ihan sitä mieltä, että sulle tekisi vaikka ooppera hyvää. Tässä on oopperalippu ja menolippu junaan" :xmas:"Viet" vai "lähetät"? :xmas:
Ihan hirvee etten sanois:|Nii, oon ihan kauhee ihminen :'(
Unohtuiko paluulippu "vahingossa""frukrut-kulta, oon ihan sitä mieltä, että sulle tekisi vaikka ooppera hyvää. Tässä on oopperalippu ja menolippu junaan" :xmas:
Iltaa!
Mua ihan ihmetyttää miten mua ei oo väsyttänyt ollenkaan koko päivänä, vaikka aamuvuoron jälkeen yleensä haluun päikkärit, eikä viime yönäkään tullut kovin hyvin nukuttua.
Eikä väsytä vieläkään. Vai oonko vaan ylikierroksilla, enkä sen takia tajua että pitäis nukkua
Ole hyvä . Parin tunnin päästä viimeistään olis ihan kiva saada se sit takaisin.Sä olet ilmiselvästi siirtänyt väsytyksesi mulle!
No hyi kamala, mikä uni sulla on ollut...:hug:...tommonen on inhottava uni, kun se havahtumisestaan huolimatta jatkuu tai tulee niin häiritsemään sitä nukkumista.Huomentaaa!! Olipas yö, näin unta että mun sängyssä on kyykäärme enkä sit oikein uskaltanut kääntää kylkeä kun en ollut varma missä kohtaa se on