The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi, tulppaaneja! Tuulimyllyjä! Joenvarsireittejä! Kauniita, ihania rakennuksia!

Onko ihan tiukantiukasti sidoksissa aikataulutus työhön vai sallisko se pienintäkään huvitusta :snotty:...? *kovasti toiveikkaana olisi huvitusajatuksesta ja soisi sen sulle mieluusti*
Kyllä niissä aika tiukka aikataulu yleensä on, mutta kun työmatka on ti-pe, mikäs minua estää jäämästä viikonlopuksi tulppaaneja ja tuulimyllyjä ihmettelemään :whistle:
 
Johan oli meillä iltawillitykset. Oli väsykiukkuista purkautumista ja todella selkeetä artikulaatiota. Kiukkusta mulkoilua sekä totista katsetta. Rautalankaa ja hiien sammakonpoikasiakin. Huokausta syvää ja unikuvien toivotusta...

Talo hiljaisena. Mie tämän pumpun nyt kyllä mieluusti....nakkaisin jonnekin...
 
Johan oli meillä iltawillitykset. Oli väsykiukkuista purkautumista ja todella selkeetä artikulaatiota. Kiukkusta mulkoilua sekä totista katsetta. Rautalankaa ja hiien sammakonpoikasiakin. Huokausta syvää ja unikuvien toivotusta...

Talo hiljaisena. Mie tämän pumpun nyt kyllä mieluusti....nakkaisin jonnekin...
Täällä meinas mennä ulkoistukseen koko kekara. Näkee, että isänsä on taas illan paikalla, joten meno on yhtä riekkumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Innostuin tänään synttärilahjashoppailusta. Puolikas saa aurinkolasit, saippuakuplia, hamahelmiä ja choco-pelin. Me juhlitaan rauhaksiin kotona kaksin ja parin viikon päästä sit isommat pippalot mun vanhempien luona sukulaisine ja kummeine. Huomenna myös viimenen koulu- ja tarhapäivä. Ei paha!


Vika tehtäväki on melkein valmis.
Hama- helmet on kivoja :).
...ja vähemmän kivoja silloin, kun valmiiksi on saatu semmoinen ainakin tuhat helmeä käsittelevä Vuoden Taideteos, mikä on onnistuttu laittamaan keskelle ruokapöytää jonkun ihme kiikerä pinon päälle turvaan odottamaan sitä silittämistä....kunnes paikalle ehättää Vuoden Äiti- ihminen joka onnistuu epähuomiossaan mielettömillä lahjakkuuden taidoillansa......muodostamaan jumalattoman kauniin ja pitkälle sinkoilevan hama- helmisateen ympäri ruokailutilaa ja osin olohuonettakin.....:snotty: :D

Silloinen viisivuotias osasi kipakasti artikuloida:...."..mä voin nuo kerätä kyllä. Mutta. Arvaapas kuka ton kasaa uudelleen? Sen nimi alkaa äällä."

:D

On ne, kivoja oikeesti :). Mukavia synttäreitä ja touhuamisia :).
 
Hama- helmet on kivoja :).
...ja vähemmän kivoja silloin, kun valmiiksi on saatu semmoinen ainakin tuhat helmeä käsittelevä Vuoden Taideteos, mikä on onnistuttu laittamaan keskelle ruokapöytää jonkun ihme kiikerä pinon päälle turvaan odottamaan sitä silittämistä....kunnes paikalle ehättää Vuoden Äiti- ihminen joka onnistuu epähuomiossaan mielettömillä lahjakkuuden taidoillansa......muodostamaan jumalattoman kauniin ja pitkälle sinkoilevan hama- helmisateen ympäri ruokailutilaa ja osin olohuonettakin.....:snotty: :D

Silloinen viisivuotias osasi kipakasti artikuloida:...."..mä voin nuo kerätä kyllä. Mutta. Arvaapas kuka ton kasaa uudelleen? Sen nimi alkaa äällä."

:D

On ne, kivoja oikeesti :). Mukavia synttäreitä ja touhuamisia :).
Hama-helmet on kyl parhaita. Muistan miten ihana niillä oli leikkiä kersana. Ja puolikaski on niin sormistaan näppärä poika, et varmasti tykkää kyllä :)

Nelivuotisneuvolassaki saatiin ihan positiivista ja rakentavaa palautetta, ja päästään perheneuvolaan juttelemaan kuin mä voisin vielä paremmin tukea poikasta isäikävässä ja sen käsittelemisessä. Ja samalla mää pääsen vähän keventämään sydäntäni siellä. Hyvä fiilis.
 
Nyt on sitte itketty silmät päästä, voi luoja. Torkka käteen ja kumisaappaasta persuuksille ja koulutie voi alkaa. Nyt vaan ootellaan elokuuta, jotta voidaan pillittää taas. :heart:

Senpä vuoksi piti tsihauttaa yks. Outoa ko on ajoissa kotona, eikä oo lapsukaisia täällä, en oo tottunu tällaseen. Kämppäki näyttää vähän paremmalle ja pyykkiäki sain pestyksi :)

Mä myös bongasin ihan erimukavan ja mahtavan tyypin, hassua mitenkä odottaa, että toinen kirjoittaa sulle :D
 
Hama-helmet on kyl parhaita. Muistan miten ihana niillä oli leikkiä kersana. Ja puolikaski on niin sormistaan näppärä poika, et varmasti tykkää kyllä :)

Nelivuotisneuvolassaki saatiin ihan positiivista ja rakentavaa palautetta, ja päästään perheneuvolaan juttelemaan kuin mä voisin vielä paremmin tukea poikasta isäikävässä ja sen käsittelemisessä. Ja samalla mää pääsen vähän keventämään sydäntäni siellä. Hyvä fiilis.
Ja noita hamahelmimuottejahan on vaikka mihinkä lähtöön, useampia ihan yhdessä paketissakin, ja joo - se puuhastelu kyllä vie mennessään. Niistä voi tehdä vaikka avaimenperiäkin :)!

Älyttömän hienoja uutisia neuvolasta :). Ja hyvä kun sait vielä ohjausta perheneuvolan puolelle. Sissinä sä kyllä olet mennyt ja jaksanut ja sietänyt vaikka ja mitä, joten oon oikeesti sun puolestas nyt täällä hyvilläni, että sulle tarjottiin paikkaa minne voit mennä ns. nollaamaan ajatuksiasi sekä saamaan tukea siihen arkeesi. Tuli siis hyvä fiilis sun puolesta tännekin :).
 
iltaa. kovin ahkerasti joutuu töissä olemaan. mut kovin kiva on ympäri kyliä ajella kun kesä tulee ja mekot lyhenee. ei tahdo millään pystyä liikenteeseen keskittymään.
Joo varma kesänmerkki ko mäkin jopa mietin tänään laittavani hameen sinne kirkkoon :D

Mistä mä teen sellasen -50 luvun kellohameen lauantaiksi? pallokuvioilla mieluusti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä