Ja nepalilaisilla on suuret silmät et ne näkis nälkää paremmin.Päivän surkea vitsi:
Mikä biisi on ollut Isisin listaykkösenä viikkokausia? -Beibi räjäytä mut tässä beibi aamuhämärässä
Viimeksi muokattu:
Ja nepalilaisilla on suuret silmät et ne näkis nälkää paremmin.Päivän surkea vitsi:
Mikä biisi on ollut Isisin listaykkösenä viikkokausia? -Beibi räjäytä mut tässä beibi aamuhämärässä
...jos multa kysyt, niin ota poppari popparina ja minttukrokanttisuklaatakehtaisko sitä ostaa sitä popparisuklaata?
Vai minttukrokanttisuklaata?
te ootte kauheita :stick:Ja nepalilaisilla on suuert silmät et ne näkis nälkää paremmin.
Hävettää myöntää, mutta just noin.Tätä on saanut/joutunut seuraamaan valitettavasti sivusta.
Nuku hyvin :kiss:Uni tulee. :ashamed: Illanjatkoja kaikille! Ja kauniita unia sit kun menette. :heart:
Se on liian hyvää.Sen vetelis melkeen koko paketin kerralla :ashamed:Minttukrokantti on hyvää. Osta sitä.
...mutta sulla nyt on - tai näin ymmärtänyt olen - sentään jotain suunnan vaihtamisen korjausyritystä eli oot herännyt :hug:Hävettää myöntää, mutta just noin.
Sitten osta ihan kunnon suklaata - Lindt A Touch of Sea Salt DarkMä taas tykkäsin popprisuklaasta(töis maistoin) kun siinä on suolasen ja makeen makuyhdistelmä ja se on mun mieleen.
Tee omia popparisuklaita! :attn:kehtaisko sitä ostaa sitä popparisuklaata?
Vai minttukrokanttisuklaata?
OSta kaks pakettia niin ei lopu keskenSe on liian hyvää.Sen vetelis melkeen koko paketin kerralla :ashamed:
Nuku hyvin :kiss:Ja nyt tutimaan. ötyä :wave:
No vaihtoehto sekin mut sit pitää ostaa suklaata enempi...eikä sekään ole hyvä juttu :snotty:Tee omia popparisuklaita! :attn:
Täh miten niin? Luulis niihin uppoavan vähempi suklaata?No vaihtoehto sekin mut sit pitää ostaa suklaata enempi...eikä sekään ole hyvä juttu :snotty:
No en minä tiedä,en oo koskaan tehnyt.Täh miten niin? Luulis niihin uppoavan vähempi suklaata?
En ole kyllä ikinä ite tehnyt mutta olen lukenut interwebistä ohjeita
Onkohan niitä kukaan ikinä ITTE tehenyNo en minä tiedä,en oo koskaan tehnyt.
Hyyveli yytelit :kiss:Nyt tarvii kömpii peiton alle,hyvää yötä jokaselle :kiss:
Asian tietäminen ja tunnustaminen ei tarkoita sitä, etteikö siihen hyvin helposti sortuisi....mutta sulla nyt on - tai näin ymmärtänyt olen - sentään jotain suunnan vaihtamisen korjausyritystä eli oot herännyt :hug:
.