The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hurjan kiva taas kun kaupassa on huomenna ryysis kun kaikki ostamassa sitä hiton mämmiä...taidan mennä lähikuntaan kauppaan kun siellä ei varmaan ryysistä ole kun mummut käy jo aamusta. Vaikka mitäpä mää nyt tarttisin ja la pääsee taas kauppaan.
 
Hurjan kiva taas kun kaupassa on huomenna ryysis kun kaikki ostamassa sitä hiton mämmiä...taidan mennä lähikuntaan kauppaan kun siellä ei varmaan ryysistä ole kun mummut käy jo aamusta. Vaikka mitäpä mää nyt tarttisin ja la pääsee taas kauppaan.
..eikäkun menet oikeen sinne ryysikseen tunnelmoimaan ja kattomaan sitä kohkausta - ja sitten itekses hihittelet sitä päätön kana- meininkiä ja otat kaikessa rauhassa niitä omia ruokatarpeitasi mukaan - ja sitten kun sieltä kotiudut, niin ahhhh... Just se tunne, kun suljet oven takanas ja onkin ihana rauha vastassa :)

Vai menetkös viettämään pääsiäistä vanhemilles, vaikka ihan yllättäen :)?

Mutta miepä oon niin hurja huomenissa että meinaan mennä siihen ryysyyn ja tunkuun ja ihan hävyttömänä siellä otan oman paikkani ja tilani ja etenen ihan hissuksiin...veikkaan että siellä on tunnelmaa ja vois olla uusia kasvojakin, kun osa mökkiläisistä jo lähtee liikenteeseen :)
 
..eikäkun menet oikeen sinne ryysikseen tunnelmoimaan ja kattomaan sitä kohkausta - ja sitten itekses hihittelet sitä päätön kana- meininkiä ja otat kaikessa rauhassa niitä omia ruokatarpeitasi mukaan - ja sitten kun sieltä kotiudut, niin ahhhh... Just se tunne, kun suljet oven takanas ja onkin ihana rauha vastassa :)

Vai menetkös viettämään pääsiäistä vanhemilles, vaikka ihan yllättäen :)?

Mutta miepä oon niin hurja huomenissa että meinaan mennä siihen ryysyyn ja tunkuun ja ihan hävyttömänä siellä otan oman paikkani ja tilani ja etenen ihan hissuksiin...veikkaan että siellä on tunnelmaa ja vois olla uusia kasvojakin, kun osa mökkiläisistä jo lähtee liikenteeseen :)
En mee ja en mee :D
 
Muistan jonkun juhannuksen, menin aattona kauppaan itiksen sittariin. Näytti lihatiskit kuin 1985 Neuvostoliitossa.. Pölypallot suurinpiirtein pomppi mun ja lihatiskien välissä..

KAIK oli menny.. Ihan kaikki!

Piti jossakin pikkukaupassa käyvä hakemassa etes jotakin syötävää.
 
..aijaijaijai :hug:....sulla on ollut huonot juomat matkassa mukana...
Tai sitten seura tekee kaltaisekseen :D

No ei vaan,seura oli mukavaa ja mä olin syöny varmaan vähä huonosti ja sit kun joi niin se kostautui. Ja musta tuntuu kyl et baarien lonkut on jotain ihan pjaskaa kun niistä tulee paljo herkemmin paska olo kuin kaupasta ostetusta. Baareissa on varmaan sitä normii ja mä juon yleensä greippi lonkkuu kun ite ostan,ne normit on pahoja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä