The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun äitiyden heikko kohta. Kaiken uhman ja kiukuttelun kyllä kestän, mutta jos nukkumaan ei illalla mennä nätisti niin................................ mur.
No ei, hävettää valittaa tommosesta pikkujutusta kun muuten on niin helppo lapsi. Elossa ja terve.
Kyllä ne silloin hoohetkellä tuntuukin varmasti ärsyttävältä!
Mutta just noin miten itsekin kirjoitit; elossa ja terve.
Jossain vaiheessa tuo ajatus,
että ei se maailma tähän kaadu, tulee ihan itsellään, tai mulle ainakin tuli.
Sen tajuaa että tämän on vain vaihe ja menee ohi.
Mutta toki se saa sua ärsyttää ja täällä tietenkin jaat sen meidän kanssa! Sehän voip vaikka helpottaa oloa. Mitään hävettävää siinä ei oo!:attn:
 
Meikä oli vauva-aikana herkkä mutta nykyään mp joutuu potkimaan mut yöllä ylös jos pikkanen itkee tai jotain, mulla menee kauemmin herätä siihen. Vauvana taas riitti kun se käänsi kylkee omassa sängyssä niin heräsin siihenkin.
Sinä onnellinen.:D

Kehtaiskohan noh, jospa mä sitten...

Tytöllä oli eka flunssa, olisko ollu vuos ja plus tjtsp. En malttanut nukkua ollenkaan, ravasin koko ajan huoneessa ja pienikin ääni niin olin taas tikkana pystyssä ja roikuin niissä pinniksen kaltereissa kiinni kun apina.
Loppujen lopuks nukahdin istualleni siihen lattialle, en ees maton päälle ja ilman peittoa. Nukuin aamuun saakka. Että sellasta hätävarjelun liioittelua. Olisko ollu joku hormoonihäiriö.:D Tätä voi jo hävetä!

En tiedä mikä siinä oli etten viereen tajunnu ottaa. Tais olla joku remppa menossa meidän makkarissa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Meikällä alko juttu luistamaan sen jälkeen kun täytin 16 ja lähin toiselle puolelle suomee opiskelemaa ja nähtiin porkoitten kanssa vaan lomilla ja kerran kuuakudessa viikonloppusin. Sit piti hoitaa asiat ite ja oli vähän pakko aikuistua.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin lähden katsomaan josko siellä sängyssä tyhjennettäs säkit mun silmille.

Kauniita unia ja
:n kuvia kaikille.:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä