meillä just samaMeikä oli vauva-aikana herkkä mutta nykyään mp joutuu potkimaan mut yöllä ylös jos pikkanen itkee tai jotain, mulla menee kauemmin herätä siihen. Vauvana taas riitti kun se käänsi kylkee omassa sängyssä niin heräsin siihenkin.
meillä just samaMeikä oli vauva-aikana herkkä mutta nykyään mp joutuu potkimaan mut yöllä ylös jos pikkanen itkee tai jotain, mulla menee kauemmin herätä siihen. Vauvana taas riitti kun se käänsi kylkee omassa sängyssä niin heräsin siihenkin.
Kyllä ne silloin hoohetkellä tuntuukin varmasti ärsyttävältä!Mun äitiyden heikko kohta. Kaiken uhman ja kiukuttelun kyllä kestän, mutta jos nukkumaan ei illalla mennä nätisti niin................................ mur.
No ei, hävettää valittaa tommosesta pikkujutusta kun muuten on niin helppo lapsi. Elossa ja terve.
totta, ja jos sä yrität puhua jotakin, ei koskaan tiedä , mikä on vastaanotto.niimpä, sitte kun ne on 15 tai jotain niin oot ilonen jos ne ylipäätään puhuu sulle jotain
Sinä onnellinen.Meikä oli vauva-aikana herkkä mutta nykyään mp joutuu potkimaan mut yöllä ylös jos pikkanen itkee tai jotain, mulla menee kauemmin herätä siihen. Vauvana taas riitti kun se käänsi kylkee omassa sängyssä niin heräsin siihenkin.
totta, ja jos sä yrität puhua jotakin, ei koskaan tiedä , mikä on vastaanotto.
Oonko koskaan kertonu että vituttaa olla köyhä?
Mitä muita "oireita" teini-ikäisellä voi olla?totta, ja jos sä yrität puhua jotakin, ei koskaan tiedä , mikä on vastaanotto.
puhuu ne, aika kaunopuheisestikin, jos jotain haluavat. Vaikkapa rahaa. Tai vapaa-ajan oikeuksia ja reviirin laajennuksia.no niimpä, mä en ainakaan puhunut isälle enää tossa iässä mitään jos ei ollut pakko
täytyy olla kiitollinen että 19v poika puhuu edes jotain
puhuu ne, aika kaunopuheisestikin, jos jotain haluavat. Vaikkapa rahaa. Tai vapaa-ajan oikeuksia ja reviirin laajennuksia.
Aika ilkeesti sanottu naisihmiselle.oot vaan löysä
ei,jos niiltä kysyy.oot vaan löysä
Aika ilkeesti sanottu naisihmiselle.
se ei tiedä kuinka kiinteä ja kimmoisa mä olenkaan. Timmi mimmi.Aika ilkeesti sanottu naisihmiselle.
Ei me nyt kiinteydestä puhuttu vaan tiukkuudestase ei tiedä kuinka kiinteä ja kimmoisa mä olenkaan. Timmi mimmi.
jaa, no..Ei me nyt kiinteydestä puhuttu vaan tiukkuudesta
Varo ettet saa silmätulehdusta Unia:wave:Minäkin lähden katsomaan josko siellä sängyssä tyhjennettäs säkit mun silmille.
Kauniita unia ja:n kuvia kaikille.:kiss: