vähänkö olit reipas :flower:Mäpäs olinkin reipas töistä tultuani,kävin kaupassa,pyyhin pölyt ja pesin vessan.Tiskit nyt vielä odottaa.Ja huomenna sitten vain impparoin ja sitten voikin viikonloppu alkaa.
vähänkö olit reipas :flower:Mäpäs olinkin reipas töistä tultuani,kävin kaupassa,pyyhin pölyt ja pesin vessan.Tiskit nyt vielä odottaa.Ja huomenna sitten vain impparoin ja sitten voikin viikonloppu alkaa.
Mää tuun vaan kipeemmäks :|
Mää en oo ikinä kipee, nyt oon kolmatta kertaa tälle "talvelle" ja tää on jo toista viikkoa. Mur.ristus että osaa olla sitkeä pöpö
Pp oli muuten aamulla söpö, kun se heräs ihan unenpöpperöissään niin sen ekat sanat tälle päivälle oli "huomenta rakas."
:heart:
Kuka tulee peseen pyykkiä, mää en jaksa
Joku ihme turbo vaihde oli päällä kun tulin kotiin että pistin hösseliksi,nyt on hyvä mieli kun ei ole kun tiskit ja imurointi niin sit on kaikki valmiina.vähänkö olit reipas :flower:
mitä maksatKuka tulee peseen pyykkiä, mää en jaksa
Jos kelpaa joku muu kun raha niin saat ite päättäämitä maksat
mitä maksat
Olenko mä ihan ajasta jäljessä kun mulla on ihan tavis känny ja lähetän ihan tavis tekstareita enkä käytä sitä WhatsAppi:a. tai no ei sitä kai edes tavispuhelimeen saiskaan mutta siis kuitenkin...
no mitä sä maksat.täälläkin olis pyykkiapu tarpeen
no nyt meni liian vaikeeksJos kelpaa joku muu kun raha niin saat ite päättää
oma valinta jos moista pazkanjauhantaa käy katsomaanJa pakko pahottaa mieli vielä enemmän kuuntelemalla täyistuntoa. Niin ärsyttävää, miksei rakkautta voi laillistaa?
Otan tän ehkä liian henkilökohtaisesti.. Tekis mieli mennä mätkimään.
Moikka :kiss::wave: mitäs tänne?
Vähäsen pidin taukoa, huomasin sen raksin tuolla oikeella näytön ylänurkassa Oli ihan hyvä idis painaa siitä.Moikka :kiss:
mihis sää katosit ykskaks?
Toivoisin niin että se menis läpi.oma valinta jos moista pazkanjauhantaa käy katsomaan
tuu pois sieltä