The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rupesin tossa miettimään, että Alastulo lopetti röökinpolton, Kirahvikin vissiin kohta... Oonko mä täällä pian ainut tupakoitsija? Tässähän tulee kohta painetta lopettaa :)
Olen polttanut yli kolkyt vuotta. Takana lukematon määrä lopetusyrityksiä. Joskus melkein onnistunutkin, mutta aina löytyy tekosyy laittaa nortti palamaan.

Heikko luonne vituttaa.

IhanaValo
Miulta löytyy jo ryppyjä vaikka vasta 30v. kilahti lasiin :( Järkkyä.

Mutta, nyt lähen kauneusunille..joten jos minuu ei viikkoon näy nii tiiätte missä oon :D Öitä!

Nykyisin palaa sininen Chesterfield. Mennyttä aikaa on Mallut ja Nortit kaikissa väreissään.
Mallut ja Chesterfieldit on kans joskus nuoruudessa itte koettu. Vihreänä tosin ei, mä en pysty polttamaan vihreetä muutamaa enempää. Se on niin saatanan raikasta, että eihän sitä hullukaan voi sisäänsä vetää. Ja se mentholin maku, hrr!
Mä olen siitä erikoinen, että mulla on neljä eri röökimerkkiä, mitä vetelen - punaista Belmonttia, sinistä tai punaista L&M tai Mallun Goldia.
Pääasiassa kuitenkin toi punainen LM.

kahvikirahvi
Oon mäkin joskus yrittänyt, mutta vähän sama juttu. Ja aina se vaan syttyy se uusi rööki.
Mitä merkkiä polttelet?
Meillä isä lopetti yli 20v tupakoinnin jälkeen jollain lääkekuurilla, ja onkohan se jotain 8v ollu jo polttamatta ellen ihan väärin muista.

Mun lopettaminen sujuu hyvin, koska viihdetupakointiahan (eli yhden tai kahden röökin pummimistahan) ei lasketa.

Ihan hemmetin hyvin, myttinen!!! Vähiin käynyt ennen kuin kokonaan loppuu....ja sä saat ton yhdenkin pois tosta mennen tullen, jos niin haluat :)
No hitto ku menny jo kuukausia näin. Välillä jos käyn baarissa niin poltan useamman, eikä silti sit seuraavana päivänä selvinpäin tee mieli. Paitsi sitten ku oon nukkumaan menossa ni rööki lentää huuleen :D

No, parempihan tämä on ku se vanha 10-15 päivässä :)

Öitä ihqunen :kiss: Elä viikkoo nuku, sit oisit niin säkenöivä että me kaikki sokkeuvuttas :heart:
Mulla ei viikko riittäis. Tuskin vuosikaan.

Hmmm... toisaalta exvaimokulta aikanaan sanoi (siis siihen maailmanaikaan kun vielä tykkäsi minusta), että mies ei saa olla niin komea että toinen veis, mutta ei saa olla niin rumakaan, että lapset pelkää. Kait mä noi vaatimukset oman aikani täytin.

Meillä isä lopetti yli 20v tupakoinnin jälkeen jollain lääkekuurilla, ja onkohan se jotain 8v ollu jo polttamatta ellen ihan väärin muista.

Mun lopettaminen sujuu hyvin, koska viihdetupakointiahan (eli yhden tai kahden röökin pummimistahan) ei lasketa.
Siis saahan niitä jonkinnäköisiä mielialalääkkeitä, jotka auttaa lopettamisessa.
Juu, ei lasketa, paitsi jos viihdetupakointia tapahtuu 10 kertaa päivässä. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä