Juu, tässä just mietin että jokohan sitä alkais säästämään kremaatioon rahua :snotty:Ei stana, justhan nää lopetit?! Kauhee ku tää aika kuluu mutta :flower:
Juu, tässä just mietin että jokohan sitä alkais säästämään kremaatioon rahua :snotty:Ei stana, justhan nää lopetit?! Kauhee ku tää aika kuluu mutta :flower:
Mä oon kokeillu sähköröökiä, mutta se ei tunnu missään... Miten pääsit sit siitä sähköröökistä eroon?Kun kerta tupakista tuli puhetta:
15 vuotta poltin ja ainoa mikä tepsi, sähkörööki.
Nyt 298 pvä ilman
Kahlaa ketjua sivu taaksepäin niin selvinnee...Jaa mikä kumma on mummotunneli?
En mä usko kyllä, että yhdestä tupakista päivässä on merkittävää haittaa... Maxiaskilla menee sitten melkein kuukauden.No hitto ku menny jo kuukausia näin. Välillä jos käyn baarissa niin poltan useamman, eikä silti sit seuraavana päivänä selvinpäin tee mieli. Paitsi sitten ku oon nukkumaan menossa ni rööki lentää huuleen
No, parempihan tämä on ku se vanha 10-15 päivässä
Kyllä sinä kukkaset olet ansainnut :flower: kuten kepsis ja kahvikirahvikin!No hitto ku menny jo kuukausia näin. Välillä jos käyn baarissa niin poltan useamman, eikä silti sit seuraavana päivänä selvinpäin tee mieli. Paitsi sitten ku oon nukkumaan menossa ni rööki lentää huuleen
No, parempihan tämä on ku se vanha 10-15 päivässä
Se vaatii vähän tutkimista ja hutkimista, annostus pitää olla sopiva itelle ja ilman niksaa ei ole toivoakaan pitkän linjan polttelijan lopetella tuolla.Mä oon kokeillu sähköröökiä, mutta se ei tunnu missään... Miten pääsit sit siitä sähköröökistä eroon?
Meinasikko tupakkirahoista säästää kuolon varalle vai?Juu, tässä just mietin että jokohan sitä alkais säästämään kremaatioon rahua :snotty:
Täytyy varmaan itsekin alkaa vähän vähentämään ja pikkuhiljaa lopettamaan; talvella onnistuin jo vähentämään, mutta nyt kesällä on taas repsahtanut.Se vaatii vähän tutkimista ja hutkimista, annostus pitää olla sopiva itelle ja ilman niksaa ei ole toivoakaan pitkän linjan polttelijan lopetella tuolla.
Myös vehkeet pitää olla kunnolliset.
Itselleen sopivat nestemautkin pitää etsiä. Että ei se nyt mikään "tosta vaan" asia ole sinänsä. Ottaa aikaa perehtyä
Eikä se kaikille toimi, niinkuin ei mikään keino toimi kaikille ihmisille. Toisin kuin jotkut on sitä mieltä että kun minä lopetin näin, niin kyllähän sinäkin, oot vaan huono ihminen jos et pysty. Ei muisteta ollenkaan sitä aikaa kun itse röökas eikä ollut vielä päässyt irti
Joo ne alkaa tällä vauhdilla olla askin loppupäässä jo aikas kuivakkaita.En mä usko kyllä, että yhdestä tupakista päivässä on merkittävää haittaa... Maxiaskilla menee sitten melkein kuukauden.
Ei kai sulla oo vihreetä?Joo ne alkaa tällä vauhdilla olla askin loppupäässä jo aikas kuivakkaita.
Voi kylläEi kai sulla oo vihreetä?
Mitä merkkiä? Älä sano että vielä vaaleenvihreetä!Voi kyllä
:hug:No olipa paska reissu sekin...mun piti saada hyvä olo mutta tulikin ihan paska. Miten just puhuttiin niistä kakkakasoista ..no eikö se viimesin kakkakasa oo melkeen tossa naapurissa nyt sitten..no ei ihan mutta samalla asuinalueella...eikä ole yksin,tiedän tasan kenen luona on. Nyt sitten selvis sekin miksi mut dumpattiin vaikka mä luulin jotain ihan muuta syytä....voi itun itun ittu :'( Ja mun edes pitäny tuota kautta tulla mut risteyskohdas tuli olo et teen vielä pikkupätkän lisää ja näin siinä sitten kävi. olipa kiva tapa saada selville,enkö ees sen verta ois ansainnu et ois kertonu oikeen syyn. Jos oisin oikeen ittumainen ihminen niin ottasin yhteyttä mut en ole ja sellaseen en alennu. Kiva kiva...
Tuota minäkin olen miettinyt. Kirous sentään silloiselle tyttöystävälle kun tuputti jämiä joka tupakastaan. Pitkään jaksoi vastustella, mutta sitten se alkoi.Täytyy varmaan itsekin alkaa vähän vähentämään ja pikkuhiljaa lopettamaan; talvella onnistuin jo vähentämään, mutta nyt kesällä on taas repsahtanut.
Jos vähän tutkailisi asiaa / kokeilisi nikotiinipurkkaa sun muuta, että mikä niistä on se paras. Sen olen kuitenkin päättänyt, että lopetan ennen kuin täytän 40v.
Ja niin ne niksat - niitä vaan on niin vaikea kestää... Miksi edes piti joskus aloittaa?
Siis jos jonkun rahareiän tukit, niin ei ne säästöön jää. Tietäähän sen jo suhteistakin :ashamed:Meinasikko tupakkirahoista säästää kuolon varalle vai?
Ny neitoseni mä sanon suoraan ja anteeksipyytelemättä, että itsetunnossasi on kohentamisen varaa.No olipa paska reissu sekin...mun piti saada hyvä olo mutta tulikin ihan paska. Miten just puhuttiin niistä kakkakasoista ..no eikö se viimesin kakkakasa oo melkeen tossa naapurissa nyt sitten..no ei ihan mutta samalla asuinalueella...eikä ole yksin,tiedän tasan kenen luona on. Nyt sitten selvis sekin miksi mut dumpattiin vaikka mä luulin jotain ihan muuta syytä....voi itun itun ittu :'( Ja mun edes pitäny tuota kautta tulla mut risteyskohdas tuli olo et teen vielä pikkupätkän lisää ja näin siinä sitten kävi. olipa kiva tapa saada selville,enkö ees sen verta ois ansainnu et ois kertonu oikeen syyn. Jos oisin oikeen ittumainen ihminen niin ottasin yhteyttä mut en ole ja sellaseen en alennu. Kiva kiva...
Aika epäreilua meininkiä on ollut, jos olet yrittänyt lopettaa ja väkisin jämiä tyrkytetty.Tuota minäkin olen miettinyt. Kirous sentään silloiselle tyttöystävälle kun tuputti jämiä joka tupakastaan. Pitkään jaksoi vastustella, mutta sitten se alkoi.
Tsemppiä vähentämiseen. Itsellä oli aika paljon vähennettynä polttaminen aikanaan, mutta se vaihteli rajusti elämän tilanteen mukaan, kun oli enemmän stressiä niin sitten paloi enemmän. Normaalisti meni varmaan semmoinen 10 päivässä abaut.
Parempihan se näin on, kun tunteet veti toisella toiseen suuntaan, ettei jatkanut asiaa ja tehnyt vielä pahemmaksi. :hug:No olipa paska reissu sekin...mun piti saada hyvä olo mutta tulikin ihan paska. Miten just puhuttiin niistä kakkakasoista ..no eikö se viimesin kakkakasa oo melkeen tossa naapurissa nyt sitten..no ei ihan mutta samalla asuinalueella...eikä ole yksin,tiedän tasan kenen luona on. Nyt sitten selvis sekin miksi mut dumpattiin vaikka mä luulin jotain ihan muuta syytä....voi itun itun ittu :'( Ja mun edes pitäny tuota kautta tulla mut risteyskohdas tuli olo et teen vielä pikkupätkän lisää ja näin siinä sitten kävi. olipa kiva tapa saada selville,enkö ees sen verta ois ansainnu et ois kertonu oikeen syyn. Jos oisin oikeen ittumainen ihminen niin ottasin yhteyttä mut en ole ja sellaseen en alennu. Kiva kiva...
No ei nyt valitettavasti pienen lapsen äidillä oo saumaa (eikä rahaa) juopotella kymmentä kertaa päivässäSiis saahan niitä jonkinnäköisiä mielialalääkkeitä, jotka auttaa lopettamisessa.
Juu, ei lasketa, paitsi jos viihdetupakointia tapahtuu 10 kertaa päivässä.
Keskivihreä Pall MallMitä merkkiä? Älä sano että vielä vaaleenvihreetä!
Eikun mun polttelu alkoi sillä että tyttis tarjos jämiä aina tupakallaan kun menin seuraksi. Tyhmänä sitten alkoi jossain vaiheessa hyväksyyn niitä jämiä...Aika epäreilua meininkiä on ollut, jos olet yrittänyt lopettaa ja väkisin jämiä tyrkytetty.
Kiitos! Mulla normaali saldo näin kesällä about 15/per päivä, talvella n. 10/per päivä.
PMMP veti ihan sikakovan keikan tammerfesteillä!!!!! Enpä muista ikiaikoihin että olis niin tajuttoman hyvä meininki ollu missään! Paitsi talvella kun käytiiin Alastulon kanssa tsadissa keikalla.Yhtää pirteempiä puheenaiheita? :stick: