The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei nyt valitettavasti pienen lapsen äidillä oo saumaa (eikä rahaa) juopotella kymmentä kertaa päivässä :D

Pari tupakkaa illassa kun on viihteellä käyny, ja maanantaina poltin pari kun oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supervitukas työilta. Mutta muutamaan viikkoon en oo ite ostanu ollenkaan, ja helposti menee päivät ilman.
Ja kuten aiemmin kerroinkin täällä että oon niin onnekas ettei vierotusoireita oo vielä tähän päivään mennessä tullu! Vaikka oonhan määkin tupakkaa polttanu kohta 10 vuotta, paitsi vuosi meni siinä raskaana ja imetysvaiheessa polttamatta.
En käsitä, miten sulle ei ole tullut vieroitusoireita. :D
Voi kun voisi olla samassa asemassa, mutta kun ei...
Mut hyvä, että sä olet onnistunut!

Parempihan se näin on, kun tunteet veti toisella toiseen suuntaan, ettei jatkanut asiaa ja tehnyt vielä pahemmaksi. :hug:
On varmaan pelannu kahen kans samaan aikaan ja mä hävisin...tai voitin miten nyt sitten asiaa ajatteleekin. Ei muuten mutta on viimesen kuukauden anatanu mun olla siinä uskossa et homma ei pelittäny mun takia..oon kokoajan uskonut et syy ollu mun enkä oo käsittäny et miks et mikä meni vikaan,no nythän se selvis.

Ny neitoseni mä sanon suoraan ja anteeksipyytelemättä, että itsetunnossasi on kohentamisen varaa.

Lääkkeeksi määrään joka päivä tunnin peilin edessä sanoen: neito sinä olet kaunis hyvä ja hirmuisen tärkeä. Kuuria tulee jatkaa kunnes itse uskot siihen.
mää tiedän:ashamed: tää vaan nyt yllätti ihan totaalisesti,meni pasmat sekasin.

kahvikirahvi
Eikun mun polttelu alkoi sillä että tyttis tarjos jämiä aina tupakallaan kun menin seuraksi. Tyhmänä sitten alkoi jossain vaiheessa hyväksyyn niitä jämiä...

Näyttäs että tossa vajaassa 300 pvässä on tullut 10 tupakan päiväkeskiarvolla (olihan se välillä reilusti ylikin ja joskus vähemmän) noin 1100 euroa säästöä. Voipi olla vähän enemmänkin tosiaan, mutta arviona ihan mukava säästö.
Hullua säästää tupakoinnin lopettamisella rahaa, kun ne rahat ei säästy kuitenkaan.
Pitäis tehä niin että laskis polttavansa 10 tupakkaa päivässä, ja aski menee kahdessa päivässä. Aski maksaa 4.7e (ainakin pall mall), ja laittais sen rahan säästöpossuun/tilille jokatoinen päivä, ja kattois vuoden päästä paljonko on rahaa oikeasti säästynyt. Tyhmää haaveilla säästetystä rahasta jonka tuhlaa johonki muuhun turhaan sontaan :D

On varmaan pelannu kahen kans samaan aikaan ja mä hävisin...tai voitin miten nyt sitten asiaa ajatteleekin. Ei muuten mutta on viimesen kuukauden anatanu mun olla siinä uskossa et homma ei pelittäny mun takia..oon kokoajan uskonut et syy ollu mun enkä oo käsittäny et miks et mikä meni vikaan,no nythän se selvis.
No pelasi tai ei, lopputulos on hyvä näin koska tunti enemmän sitten toista kohtaan.

En tajua miksi itseäsi syyttelet. Suhde on kahden kauppa, jos toinen ei ole ollut ihan mukana niin ihan yhtälailla se on sen syy että se jatkaa edes mitään toisen kanssa olemista silloin. Tai tapailua, jos tilanne on kerta se että joku muu kiinnostaa enemmän.

Kyllä se siitä oikeasti :) Kyllä niitäkin on jotka osaa arvostaa.

Eikun mun polttelu alkoi sillä että tyttis tarjos jämiä aina tupakallaan kun menin seuraksi. Tyhmänä sitten alkoi jossain vaiheessa hyväksyyn niitä jämiä...

Näyttäs että tossa vajaassa 300 pvässä on tullut 10 tupakan päiväkeskiarvolla (olihan se välillä reilusti ylikin ja joskus vähemmän) noin 1100 euroa säästöä. Voipi olla vähän enemmänkin tosiaan, mutta arviona ihan mukava säästö.
Jaa siis joo.
Kyllähän tuo sitä rahaa kieltämättä syö - LM:n maxiaski on 6,40 e ja muutenkin persaukisena ei olis hyvä tuhlailla...

Hullua säästää tupakoinnin lopettamisella rahaa, kun ne rahat ei säästy kuitenkaan.
Pitäis tehä niin että laskis polttavansa 10 tupakkaa päivässä, ja aski menee kahdessa päivässä. Aski maksaa 4.7e (ainakin pall mall), ja laittais sen rahan säästöpossuun/tilille jokatoinen päivä, ja kattois vuoden päästä paljonko on rahaa oikeasti säästynyt. Tyhmää haaveilla säästetystä rahasta jonka tuhlaa johonki muuhun turhaan sontaan :D
No enhän mää siitä haaveillutkaan, tuo on ihan netissä oleva laskuri mihin olen aikanaan laittanut lopetuspäivämäärän ja polttelun määrän + askin hinnan, ei mun tässä tarvi millään taskulaskimella kalkyleerata sitä :D

Säästöä se on jokatapauksessa ja sanoinhan mää jo myyttiselle tuolla:

Siis jos jonkun rahareiän tukit, niin ei ne säästöön jää. Tietäähän sen jo suhteistakin

:LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä