Olen polttanut yli kolkyt vuotta. Takana lukematon määrä lopetusyrityksiä. Joskus melkein onnistunutkin, mutta aina löytyy tekosyy laittaa nortti palamaan.Rupesin tossa miettimään, että Alastulo lopetti röökinpolton, Kirahvikin vissiin kohta... Oonko mä täällä pian ainut tupakoitsija? Tässähän tulee kohta painetta lopettaa
ei oo enää ku jätskii ja mansikoit... söin just kerrosaterian+ 2 juustohampurilaista, koht siirryn ton jäätelön kimppuun...Antakaa jotain hyvää syötävää.
HeppäläHei.tängjuu
nyt mää lähen kiertää ton koirankusetuspätkän saa vähän hapeee mutta varokaakin ettette hävii sillä aikaa. Heippa hetkeks.
Jätskii ja mansikoita vaan? Herkkua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28753982:ei oo enää ku jätskii ja mansikoit... söin just kerrosaterian+ 2 juustohampurilaista, koht siirryn ton jäätelön kimppuun...
Tykkäsin ajatuksesta, en niiden syömisestä sinänsä, olen ronkeli nuita kohtaanmeidän päivällisestä jäi 2 kivikylän ryynäriä
käviskö ne
Äläpä ryhdy ahmatiksi. Anna ne mansikat mulle.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28753982:ei oo enää ku jätskii ja mansikoit... söin just kerrosaterian+ 2 juustohampurilaista, koht siirryn ton jäätelön kimppuun...
en mä kaikkia voi antaa, enkä syödä yksinkään, tarttee lapsillekkin säästää noh, huomenna kumminkin menossa torille hakemaan herneitä, niin eiköhän sieltä mansikoita lisää saaÄläpä ryhdy ahmatiksi. Anna ne mansikat mulle.
En yritä nyt yhtään itseäni kehua, mutta olen polttanut 15-vuotiaasta ja nyt 37 lasissa ja mulla ei ole vielä rypyn ryppyä! Geenit ehkä täälläkin...:vampire:
En tupakoi. Siks mua luullaanki yli 10v nuoremmaksi mitä oonkaan. Tai sit neo vai nää geenit
Mitäs täällä tapahtuu?
Oon mäkin joskus yrittänyt, mutta vähän sama juttu. Ja aina se vaan syttyy se uusi rööki.Olen polttanut yli kolkyt vuotta. Takana lukematon määrä lopetusyrityksiä. Joskus melkein onnistunutkin, mutta aina löytyy tekosyy laittaa nortti palamaan.
Heikko luonne vituttaa.
Nykyisin palaa sininen Chesterfield. Mennyttä aikaa on Mallut ja Nortit kaikissa väreissään.Oon mäkin joskus yrittänyt, mutta vähän sama juttu. Ja aina se vaan syttyy se uusi rööki.
Mitä merkkiä polttelet?
Mulla on vain yks ryppy ja mä istun sen päällä...En yritä nyt yhtään itseäni kehua, mutta olen polttanut 15-vuotiaasta ja nyt 37 lasissa ja mulla ei ole vielä rypyn ryppyä! Geenit ehkä täälläkin...
Mallut ja Chesterfieldit on kans joskus nuoruudessa itte koettu. Vihreänä tosin ei, mä en pysty polttamaan vihreetä muutamaa enempää. Se on niin saatanan raikasta, että eihän sitä hullukaan voi sisäänsä vetää. Ja se mentholin maku, hrr!Nykyisin palaa sininen Chesterfield. Mennyttä aikaa on Mallut ja Nortit kaikissa väreissään.
Öitä ihqunen :kiss: Elä viikkoo nuku, sit oisit niin säkenöivä että me kaikki sokkeuvuttas :heart:Miulta löytyy jo ryppyjä vaikka vasta 30v. kilahti lasiin Järkkyä.
Mutta, nyt lähen kauneusunille..joten jos minuu ei viikkoon näy nii tiiätte missä oon Öitä!
Kauniita unia :hug: ...Miulta löytyy jo ryppyjä vaikka vasta 30v. kilahti lasiin Järkkyä.
Mutta, nyt lähen kauneusunille..joten jos minuu ei viikkoon näy nii tiiätte missä oon Öitä!
Jaa mikä kumma on mummotunneli?oon käyny, sain olla ihan rauhassa...
Ihan hemmetin hyvin, myttinen!!! Vähiin käynyt ennen kuin kokonaan loppuu....ja sä saat ton yhdenkin pois tosta mennen tullen, jos niin haluatMää olen edelleen tässä 1-2 savuketta päivässä. En näköjään osaa luopua nukkumaanmenoröökistä, tänäänkään en oo vielä muuten polttanut.
Meillä isä lopetti yli 20v tupakoinnin jälkeen jollain lääkekuurilla, ja onkohan se jotain 8v ollu jo polttamatta ellen ihan väärin muista.Oon mäkin joskus yrittänyt, mutta vähän sama juttu. Ja aina se vaan syttyy se uusi rööki.
Mitä merkkiä polttelet?
No hitto ku menny jo kuukausia näin. Välillä jos käyn baarissa niin poltan useamman, eikä silti sit seuraavana päivänä selvinpäin tee mieli. Paitsi sitten ku oon nukkumaan menossa ni rööki lentää huuleenIhan hemmetin hyvin, myttinen!!! Vähiin käynyt ennen kuin kokonaan loppuu....ja sä saat ton yhdenkin pois tosta mennen tullen, jos niin haluat
Mulla ei viikko riittäis. Tuskin vuosikaan.Öitä ihqunen :kiss: Elä viikkoo nuku, sit oisit niin säkenöivä että me kaikki sokkeuvuttas :heart:
Ei stana, justhan nää lopetit?! Kauhee ku tää aika kuluu mutta :flower:Kun kerta tupakista tuli puhetta:
15 vuotta poltin ja ainoa mikä tepsi, sähkörööki.
Nyt 298 pvä ilman
Siis saahan niitä jonkinnäköisiä mielialalääkkeitä, jotka auttaa lopettamisessa.Meillä isä lopetti yli 20v tupakoinnin jälkeen jollain lääkekuurilla, ja onkohan se jotain 8v ollu jo polttamatta ellen ihan väärin muista.
Mun lopettaminen sujuu hyvin, koska viihdetupakointiahan (eli yhden tai kahden röökin pummimistahan) ei lasketa.