The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällähän sitä taas. Hmmm...kävin märehtimässä viikonloppua,eipä se paljon helpottanut. Kyllä on paska fiilis. Vettäkin satoi,nyt vähän selkeempää mutta näyttäs siltä että iltaa vasten sitten taas alkaa.Mua ei yksinkertaisesti vaan jaksa innostaa mikään. Tekis mieli mennä nukkumaan.
 
Täällähän sitä taas. Hmmm...kävin märehtimässä viikonloppua,eipä se paljon helpottanut. Kyllä on paska fiilis. Vettäkin satoi,nyt vähän selkeempää mutta näyttäs siltä että iltaa vasten sitten taas alkaa.Mua ei yksinkertaisesti vaan jaksa innostaa mikään. Tekis mieli mennä nukkumaan.
anteeks nyt vaan mutta ton sun tilanteen ymmärtäminen on erittäin haasteellista ainakin putkiaivoilla

vai lienekkääkkökään tarkoitus että muut ymmärtäis :confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Moi! Onks tää ketju vähän niinkuin aikoinaan "ketjuntappajat" -ketju? olin nimitttäin silloin ihan täysillä mukana siinä ketjuntappajissa vähän aikaa ja harmi kun se ketju sit kuitenkin katkes...joku nsiis tappoi ketjun ;-)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää;28589823:
No sitten tää on varmaan aika samantyylinen :-D. Onko tää "sisäpiirijuttuja" vai voiko tänne poiketa silloin tällöin ulkopuolinenkin turisemaan?
Kyllä maailmaan mölyä mahtuu=)
Toki jokainen saa osallistua!:) Teretulemast vaan:flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
äh, mä tarviin itelleni jonkun, ketä kattois hiukan mun syömisten perään :snotty: mä syön ihan liian vähän kulutukseen nähden- treenikertojakin jouduin karsimaan.

Ja tää päivä ei ollutkaan niin kiva kun piti, välillä joutuu pettymään, mut eikun nokka kohti uusia haasteita!
 
Upea ja erikoinen ääni! Ihana kiits, tätä piisiä en olekaan kuunnellu ennen.
Blue Jeans ja Summertime sadness ovat myös tosi hyviä.
joo, niin ovat hyviä
tuo esiintyy hesassa en muista päivää ja radio aalto jakanut välillä lippuja mutta en ole onnistunut pääseen läpi kuten ei bryan adamssinkaan keikalle : /

joo, alkaa olla parempi olo :)
onneksi pulautti vessaan eikä sänkyyn tullut :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä