The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei mitään suunnitelmaa,krapulakin jo vissiin vähän hälvennyt,onneksi tänää on vapaapäivä niin voi ottaa vielä rennonsti.ei mitään sen kummempia suunnitelmia,kunhan pyykkikone lakkaa pyörimästä niin lähden liikenteeeseen.Ei pysty olee kotona.
Mulla on tänään sairaala päivä. sisäelimiä käyn hiukan hoitamassa tässä välissä. Ei jaksa sen jälkeen kyllä muuta kuin maata parvekkeella. Jos huomenna menisi itse vähän ostoksille jos kivut sallii vain. Tai noh, katotaan minkä arvion saan tästä patista joka on ilmestynyt kaulaan.
 
Huomenta
Meillä on vaan kissan leikkaus tänään
ja käydään Anttilan paketti postista.

Bootylle tsemppiä ja halaus.
Toivottavasti pian selviää mikä siun patti on.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mulla on tänään sairaala päivä. sisäelimiä käyn hiukan hoitamassa tässä välissä. Ei jaksa sen jälkeen kyllä muuta kuin maata parvekkeella. Jos huomenna menisi itse vähän ostoksille jos kivut sallii vain. Tai noh, katotaan minkä arvion saan tästä patista joka on ilmestynyt kaulaan.
Toivottavasti saat hyviä uutisia ja pääset helpommalla toimenpiteellä.ja mitä sitä nyt niin muuta sitten tarviikaan tuollasen jälkeen kuin olla vaan.
:hug:
 
Toivottavasti saat hyviä uutisia ja pääset helpommalla toimenpiteellä.ja mitä sitä nyt niin muuta sitten tarviikaan tuollasen jälkeen kuin olla vaan.
:hug:
Tavallaan tässä ollaan vaan oltu jo hiukan pidempään kun ensin valmistautui karnevaaleille ja nyt sitten valmistaudutaan arkeen :LOL: Karnevaalit on rankaa puuhaa vaikka on vain yleisössä
 
IhanaValo
Mulla on tänään sairaala päivä. sisäelimiä käyn hiukan hoitamassa tässä välissä. Ei jaksa sen jälkeen kyllä muuta kuin maata parvekkeella. Jos huomenna menisi itse vähän ostoksille jos kivut sallii vain. Tai noh, katotaan minkä arvion saan tästä patista joka on ilmestynyt kaulaan.
Toivotaan ettei ole mitään pahempaa. Tsempitykset!




:wave: Tinkulle!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
No löytyihän se kypärä lopulta..oltiin jo lähössä pihalta etsimään kun kurotin varpailleen että näin eteisen kaapin ylemmälle hyllylle, ja siellähän se sitten oli. Eli, miehen jäljiltä kun kukaan muu ei sinne ilman jakkaraa yllä...eikä miulla ois tullu kyl mieleenkään sinne sitä ees laittaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
Siis miten mie en oo vieläkään selvinny sinne suihkuun asti vaikka jo aamusta aattelin että pitäs käydä..ensin piti sitä kypärää ettiä, siinä samalla siivoilin ja sit piti ruoka laittaa ja samalla sumplailin sitä hameen ompelujuttua..nyt sitten syön ja sittenpä mies pääseekin töistä ja mennään sinne kirjastoon ja kirpparille ja ja ja...huoh.
 
majestic
Iltavuoroviikko. Tein kattilan täyteen hyvää soppaa ja siivoilin. Nyt lukemaan matikkaa ja keittää kahvit. Taustalle vois laittaa jotain pyörii katsomosta. Hyvä päivä vaikka ennen kahvikuppia aika latteasti sen toteankin . Onneksi ensi vkloppuna voi olla vaan kotona.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä