The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ryyppyreissut menee usein hänekseen :hug:
Sehän se tässä "hauskinta" olikin kun ei pitäny olla ryyppyreissu mutta siitä tuli sellanen kun rupes ketuttaa eräs asia niin suunnattoman paljon.Ja sen jälkeen mikään ei mennyt siten kun alunperin piti. Nyt vaan se hyvä fiilis on taas hävinnyt,ei se sitten taas kauaa kestänyt mutta eipä se paljon enää yllätä,mikäpä mulla nykysin kestäis,ei mikään:(
 
Huh huh, hieman puhaltelua, rankka viikonloppu juhlimisen merkeissä ohi.

Vanhalla käy vielä flaksikin, jos olisi halunnut hyödyntää tilaisuutta :D
Ai sielläkin on otettua kuppia niinkun täälläkin. Nyt kyllä on sellanen olo että ei ois pitänyt mutta myöhästä se nyt enää on. Vai ois käynyt flaksi...sitä on näköjään liikenteessä:D taisin kyllä käyttää tilaisuuden.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja ruutiukko
kahvikirahvi
Mulla kävi pitkästä pitkästä aikaa yks ystävä kylässä, hän on raskaana ja kauheassa ressissä millä rahalla ostaa vauvalle tarvikkeita kun kotona on remontti päällänsä, mutta minähän käytin tilaisuuden hyldykseni ja luovutin pp.n vanhoja tarvikkeita millä en ite tee enää mitään. Win-win, mä pääsin roinasta eroon ja kaveri sai tarpeellisia juttuja mitä hältä puuttui :)

Nyt alan tuuppaamaan jälkeläisen kurkkuun iltapuuroja josko menis sitten nukkumaanja odottelen yövierasta...
 
IhanaValo
Vähän tekis mieli itelläkin päästä tuulettuu baarin puolelle..tantzuamaan :D
Vaan kun ei oikeen oo kaveria : /

Kuopus halus mennä jo nukkumaan, tosin kirjaa jäi kattelemaan sänkyynsä iltasadun jälkeen.
 
Jossain blogissa näin semmoisen hameen jossa oli kuminauha sekä ylä- että alareunassa :D Se vaikutti tarpeeks yksinkertaiselta hommalta kun oli ihan kuvalliset ohjeet. Mie kun en oikeen tuu toimeen noitten tommoisten vehkeiden kanssa..
Vois, jos osais ja sais nyt aikaseks, tehdä vaikka koko perheen "naisille" semmoiset.
No jopas vaikuttaakin aika mielenkiintoiselta jutulta, tuuhan sitten vaikka näyttämään, mitä sait aikaiseksi :)! Ja kyllä se onnistuu, tekemällähän sitä oppii...

Mä jo meinasin heitää kaavoja leikatessani sakset nurkkaan kun meinas mennä aivan elli epätoivoisen hommaksi ja jälkipolvikin tuli siihen "kannustamaan", jotta KUN pieleen menee, niin onneksi on meillä olemassa IHAN OIKEAA OMPELIJAAKIN...:snotty:....:D

Että kyllä äiti osaa :D!
 
Sehän se tässä "hauskinta" olikin kun ei pitäny olla ryyppyreissu mutta siitä tuli sellanen kun rupes ketuttaa eräs asia niin suunnattoman paljon.Ja sen jälkeen mikään ei mennyt siten kun alunperin piti. Nyt vaan se hyvä fiilis on taas hävinnyt,ei se sitten taas kauaa kestänyt mutta eipä se paljon enää yllätä,mikäpä mulla nykysin kestäis,ei mikään:(
:hug:...no hö ja pöh. Taas on ollut huonoa juomaa liikenteessä...vaan nyt tehhäänkin niin, ettet jää ollenkaan murehtimaan etkä märehtimään. Jos pitää kurjuustella, niin kurjuustelet nyt sitten hyvässä seurassa - huomenna sitten nenuliini pystyyn ja rintamus kohdilleen ja eikuin eteenpäin :)! Eilisiä ei murehita :hug: ja huomisesta ei onneksi mittään tiietä :).
 
Voi olla toisin muttei paremmin:( Ei tästä mun elämästä mitään tule,aina kun luulee et menee paremmin niin tipahtaa korkeelta ja kovaa.
Elä elä elä kuules vaivu ollenkaan synkkyyteen :hug:...mepä ollaankin ottamassa sinusta tukevaa otetta :). Aattelet niin, että sä ootkin niin vahva mimmi, että sua voikin vähän koetella koska sä käännät kuitenkin tilanteet voitokkaiksi. Paistaa se päivä sinullekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28585797:
mulla meni ihan hyvin, vaikka olinkin "hieman" huppelissa saunaillassa. Onneksi en tehny mitään noloa, niinkuin muutama työkaveri :D niitä voi hieman nolottaa tulla töihin maanantaina.
:D No hei, ryyppyreissujen tarkoitus on olla värikkäitä, ei siinä mietitä nolottaako joku vai ei, se on ihan väärä asenne :D

Pääasia et on hauskaa :)

p.s. mitä syödän iltapalaksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä