Kiitos ruutis ja jassåå!
Tätä viikonloppua odotin ja ei se sitten mennytkään niinkuin kuin piti,tuli vaan surua ja murhetta.
Tätä viikonloppua odotin ja ei se sitten mennytkään niinkuin kuin piti,tuli vaan surua ja murhetta.
:hug:Heippandeeraa....onko täällä ketään?
Tää tinku tarttis nyt ison halin...:'(
ryyppyreissut menee usein hänekseen :hug:Kiitos ruutis ja jassåå!
Sehän se tässä "hauskinta" olikin kun ei pitäny olla ryyppyreissu mutta siitä tuli sellanen kun rupes ketuttaa eräs asia niin suunnattoman paljon.Ja sen jälkeen mikään ei mennyt siten kun alunperin piti. Nyt vaan se hyvä fiilis on taas hävinnyt,ei se sitten taas kauaa kestänyt mutta eipä se paljon enää yllätä,mikäpä mulla nykysin kestäis,ei mikäänryyppyreissut menee usein hänekseen :hug:
Ai sielläkin on otettua kuppia niinkun täälläkin. Nyt kyllä on sellanen olo että ei ois pitänyt mutta myöhästä se nyt enää on. Vai ois käynyt flaksi...sitä on näköjään liikenteessä taisin kyllä käyttää tilaisuuden.Huh huh, hieman puhaltelua, rankka viikonloppu juhlimisen merkeissä ohi.
Vanhalla käy vielä flaksikin, jos olisi halunnut hyödyntää tilaisuutta
Joo, ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa.Nonni, nyt on pikkuveli turvallisesti naimisissa!
Mulla ei ollu häissä mitään flaksin suuntaistakaan, eiks häiden pitäny olla romanttisia tilaisuuksia :kieh:
mulla meni ihan hyvin, vaikka olinkin "hieman" huppelissa saunaillassa. Onneksi en tehny mitään noloa, niinkuin muutama työkaveri niitä voi hieman nolottaa tulla töihin maanantaina.Huh huh, hieman puhaltelua, rankka viikonloppu juhlimisen merkeissä ohi.
Vanhalla käy vielä flaksikin, jos olisi halunnut hyödyntää tilaisuutta
No jopas vaikuttaakin aika mielenkiintoiselta jutulta, tuuhan sitten vaikka näyttämään, mitä sait aikaiseksi ! Ja kyllä se onnistuu, tekemällähän sitä oppii...Jossain blogissa näin semmoisen hameen jossa oli kuminauha sekä ylä- että alareunassa Se vaikutti tarpeeks yksinkertaiselta hommalta kun oli ihan kuvalliset ohjeet. Mie kun en oikeen tuu toimeen noitten tommoisten vehkeiden kanssa..
Vois, jos osais ja sais nyt aikaseks, tehdä vaikka koko perheen "naisille" semmoiset.
:hug:...huomenna on asiat toisin ja paljon paremmin, usko pois!Heippandeeraa....onko täällä ketään?
Tää tinku tarttis nyt ison halin...:'(
Moikka ! Mitäs sinulle kuuluupi? Jokos muuten sait mietityksi kukka- asiat kuntoon?Tinkuliinille iso halaus.
Moro teille muillekkin.
:hug:...no hö ja pöh. Taas on ollut huonoa juomaa liikenteessä...vaan nyt tehhäänkin niin, ettet jää ollenkaan murehtimaan etkä märehtimään. Jos pitää kurjuustella, niin kurjuustelet nyt sitten hyvässä seurassa - huomenna sitten nenuliini pystyyn ja rintamus kohdilleen ja eikuin eteenpäin ! Eilisiä ei murehita :hug: ja huomisesta ei onneksi mittään tiietä .Sehän se tässä "hauskinta" olikin kun ei pitäny olla ryyppyreissu mutta siitä tuli sellanen kun rupes ketuttaa eräs asia niin suunnattoman paljon.Ja sen jälkeen mikään ei mennyt siten kun alunperin piti. Nyt vaan se hyvä fiilis on taas hävinnyt,ei se sitten taas kauaa kestänyt mutta eipä se paljon enää yllätä,mikäpä mulla nykysin kestäis,ei mikään
on flaksi käyny ja kaikkee mutta oot silti tyytymätön...Vai ois käynyt flaksi...sitä on näköjään liikenteessä taisin kyllä käyttää tilaisuuden.
Voi olla toisin muttei paremmin Ei tästä mun elämästä mitään tule,aina kun luulee et menee paremmin niin tipahtaa korkeelta ja kovaa.:hug:...huomenna on asiat toisin ja paljon paremmin, usko pois!
:O - hä?! Olikos siellä sitten kaikki potentiaaliset mahdollisesti jotain pässinpökkimän kautta hitaita hämäläisiä vai??!!Nonni, nyt on pikkuveli turvallisesti naimisissa!
Mulla ei ollu häissä mitään flaksin suuntaistakaan, eiks häiden pitäny olla romanttisia tilaisuuksia :kieh:
no joo noin tais käyä mutta eipä tässä muuta hurraamista koko viikonlopuussa ollutkaan.tuokin vähän niinku vahinko eikä nyt välttämättä ois tarvinnu tapahtua.on flaksi käyny ja kaikkee mutta oot silti tyytymätön
naiset :headwall:
Elä elä elä kuules vaivu ollenkaan synkkyyteen :hug:...mepä ollaankin ottamassa sinusta tukevaa otetta . Aattelet niin, että sä ootkin niin vahva mimmi, että sua voikin vähän koetella koska sä käännät kuitenkin tilanteet voitokkaiksi. Paistaa se päivä sinullekin.Voi olla toisin muttei paremmin Ei tästä mun elämästä mitään tule,aina kun luulee et menee paremmin niin tipahtaa korkeelta ja kovaa.
No hei, ryyppyreissujen tarkoitus on olla värikkäitä, ei siinä mietitä nolottaako joku vai ei, se on ihan väärä asenneAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28585797:mulla meni ihan hyvin, vaikka olinkin "hieman" huppelissa saunaillassa. Onneksi en tehny mitään noloa, niinkuin muutama työkaveri niitä voi hieman nolottaa tulla töihin maanantaina.