Mikä GoT?täällä on ollut tosi sateinen ja tuulinen päivä, lapsetkaan ei ooe olleet juuri ulkona
GoT:kin jäi tauolle
Mikä GoT?täällä on ollut tosi sateinen ja tuulinen päivä, lapsetkaan ei ooe olleet juuri ulkona
game of thrones vai miten se nyt meniMikä GoT?
Aaaaaa, no niinniingame of thrones vai miten se nyt meni
täällä kans satanu ja tuullu jonkun verran,nyt tosin paistaa aurinko,heti kun sain pyörälenkin tehtyy.täällä on ollut tosi sateinen ja tuulinen päivä, lapsetkaan ei ooe olleet juuri ulkona
season 3 päätty juuri mutta tissejä ei ole juuri näkynyt viime jaksoissaAaaaaa, no niinniin
Vois alkaa katsoa sarjaa, montakos kautta sitä on nyt sitten tullu?
Areenalta muutaman jakson joskus kattelin. Siellä näytettiin tissejä:heart:
Täällä oli minusta taas ketju
Ai nyt mä ymmärrän miksi noi tollaset sarjat on niin suosittuja jos niissä näkyy tissejä:xmas: Mua ei juuri tissit kiinnosta niin ihmekkös tuo etten seuraa noita sarjojakaan.season 3 päätty juuri mutta tissejä ei ole juuri näkynyt viime jaksoissa
no sä olet kiistatta kiinnostava puheenaihe mutta pikkusen epäilyttää että ketju on avattu kiusanteko mielessä...Täällä oli minusta taas ketju
no niinhän se olikin ja tietenkin mun oli pakko hiukan sytytelläno sä olet kiistatta kiinnostava puheenaihe mutta pikkusen epäilyttää että ketju on avattu kiusanteko mielessä...
oikein, ei muutako natsimutseille bensaa liekkeihin :fleim:no niinhän se olikin ja tietenkin mun oli pakko hiukan sytytellä
Hihihih...Mutta ihan oikeasti, jos sanon jossakin ketjussa, että en ole seurustellut ennen nykyistä miestäni niin tarviiko sitä nyt alkaa pähkäillä, että mitä tarkoitan sillä :Ooikein, ei muutako natsimutseille bensaa liekkeihin :fleim:
ai se ketjuHihihih...Mutta ihan oikeasti, jos sanon jossakin ketjussa, että en ole seurustellut ennen nykyistä miestäni niin tarviiko sitä nyt alkaa pähkäillä, että mitä tarkoitan sillä :O
Just sen verran siis näyttivät että kiinostuin:kieh:season 3 päätty juuri mutta tissejä ei ole juuri näkynyt viime jaksoissa
No hittolainen, laitas hani linkkiä, ei tää puusilmä taas löydä mitäänno niinhän se olikin ja tietenkin mun oli pakko hiukan sytytellä
Pitäiskö kehitellä joku oikein magee tarina tuokio palstalaisille? Lykätään kaikkea mahdollista siihen. Mitäs nää mammat siitä mahtaisi tuumata..ai se ketju
natsimutsien elämänkatsomus ja -kokemus ei ole järin laaja
no mun mielestä paras sarja mitä on tullut vuosiin jollei ikänä :heart:Just sen verran siis näyttivät että kiinostuin:kieh:
On se muutenkin varmaan ihan hyvä sarja. Rankkautuu ykköseks, "35 tv sarjaa mitkä sinun on katsottava ennen kuin kuolet" listassa.:O
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2272185-booty/No hittolainen, laitas hani linkkiä, ei tää puusilmä taas löydä mitään
Mä olen koukkuuntunut Sodan vangit sarjaan.Just sen verran siis näyttivät että kiinostuin:kieh:
On se muutenkin varmaan ihan hyvä sarja. Rankkautuu ykköseks, "35 tv sarjaa mitkä sinun on katsottava ennen kuin kuolet" listassa.:O
se olis kyllä hienoo, mitä pirua niille keksis?Pitäiskö kehitellä joku oikein magee tarina tuokio palstalaisille? Lykätään kaikkea mahdollista siihen. Mitäs nää mammat siitä mahtaisi tuumata..
Täytyy suunnitella joku juttu.se olis kyllä hienoo, mitä pirua niille keksis?
Ai, mistäs sellanen tulee? Montakos seasonia on tullut jo?Mä olen koukkuuntunut Sodan vangit sarjaan.
Mielestäni oli toka kausi menossa ja Teemalta tulee, olen niin koukussa...Sodan vangit (16) | YLE Teema | yle.fiAi, mistäs sellanen tulee? Montakos seasonia on tullut jo?