voi sanomapitsi, mulle ei ole avattu vissiin vielä yhtään ketjua
pitäis vissiin aktivoitua tuolla isommalla puolella
En yhtään ihmettelis jos joku haluis sun pärzkärpäseks
voi sanomapitsi, mulle ei ole avattu vissiin vielä yhtään ketjua
eikö muka ole? hmm..taitaa olla kepsis josta viimeksi on tehty ketju. Miten mulla on semmoinen mielikuva, että ninustakin ketju olisi ollut.voi sanomapitsi, mulle ei ole avattu vissiin vielä yhtään ketjua
mä oon vähin kattonu tota jenkkiversiota mutta en jääny koukkuunMielestäni oli toka kausi menossa ja Teemalta tulee, olen niin koukussa...Sodan vangit (16) | YLE Teema | yle.fi
en yhtään muistaeikö muka ole? hmm..taitaa olla kepsis josta viimeksi on tehty ketju. Miten mulla on semmoinen mielikuva, että sinustakin ketju olisi ollut.
Juu, kiinnostuin! Kiitos:kiss:Mielestäni oli toka kausi menossa ja Teemalta tulee, olen niin koukussa...Sodan vangit (16) | YLE Teema | yle.fi
Se Jenkkiversio on aivan tyhmä. Olen pari jaksoa kattonut ja se riitti.mä oon vähin kattonu tota jenkkiversiota mutta en jääny koukkuun
Tai kukaan ei haluu kiusata sua:|ei prkl, nythän mä sen hokasin miksi musta ei ole avattu ketjuja
minkä ihmeen takia joku olis mulle kateellinen?
oot tainnu kamarissa harjotella?...Eikä mun sihti sitten olekaan pahasti vinksahtanut, jei ! Sukkana sisään ja silleen!....
- paha mennä kieltämäänkään ...oot tainnu kamarissa harjotella?
Miksi kukaan haluis unikaveria kiusata:OTai kukaan ei haluu kiusata sua:|
Emmä vaan tajua:saint:Miksi kukaan haluis unikaveria kiusata:O
Unikaveria ei saa kiusata:kieh:Emmä vaan tajua:saint:
mulla on kovalevyllä toi GoT S3Miten voi olla niin koukussa näkkileipään :O Voisin elää pelkällä näkkärillä. Ja jäätelöllä...
Tein muuten tänään lohikiusausta ja siivutin päälle halloum-juustoa. Toimii! On vaan juusto sen verran suolasta ettei sitä suolaa sit kannata ilokseen sinne ripotella.. L-koodi on kans koukuttanu uudestaan, odotan innolla kun neljäs kausi kolahtaa postilaatikosta!!
Mulla on GoT.ia ikävä, piti tsiigailla sitä kolmatta kautta HDfinistä, mutta vähän epäilen että turha rekkautua jos ei voi niitä leffoja ja ohjelmia sieltä kattoa kun ei saa koneelle asennettua flash playeria. Ei näy juutubestakaan kaikkia videoita
Mistäs mää saisin?mulla on kovalevyllä toi GoT S3
Mistäs mää saisin?
Siinä sitä vaan nauretaan, eikä auteta neitoa hädässä:Ojaa.a
luuleks tosissaan että asia jäi ton naureskelun asteelle?Siinä sitä vaan nauretaan, eikä auteta neitoa hädässä:O
Todellinen herrasmies=)
No en kai, sori:ashamed:luuleks tosissaan että asia jäi ton naureskelun asteelle?
nooo, ehkä mä olen uutuuttani jäykkä niinkö entisen mannen hevoinen?No en kai, sori:ashamed:
Miten te ootte nykyään niin jäykkiä melkein kaikki?:|