The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...olipas ihunaa käydä paukuttamassa koripalloa mukeloiden kanssa. Nuorin velloksista kyllä yllätti täysin - pieni ja pippurinen ja niin taitava imemään pientäkin vinkkiä :)... Esikoisen kanssa saatiin pientä kahnaustakin aikaiseksi mikä aina kyllä päätyi hervottomaan naurun kätkätykseen :D...ja ehkä noi pallon ryöstämiset meni allekirjoittaneelta kaikkea muuta kuin oppikirjan mukaisesti mutta eiköhän se vilunki ole tässä vaiheessa ihan sallittuakin :)

Eikä mun sihti sitten olekaan pahasti vinksahtanut, jei :)! Sukkana sisään ja silleen!

Mutta nyt suihkuun ja sitten varmaan kutsuu satuilut....
 
kahvikirahvi
Miten voi olla niin koukussa näkkileipään :O Voisin elää pelkällä näkkärillä. Ja jäätelöllä...
Tein muuten tänään lohikiusausta ja siivutin päälle halloum-juustoa. Toimii! On vaan juusto sen verran suolasta ettei sitä suolaa sit kannata ilokseen sinne ripotella.. L-koodi on kans koukuttanu uudestaan, odotan innolla kun neljäs kausi kolahtaa postilaatikosta!!

Mulla on GoT.ia ikävä, piti tsiigailla sitä kolmatta kautta HDfinistä, mutta vähän epäilen että turha rekkautua jos ei voi niitä leffoja ja ohjelmia sieltä kattoa kun ei saa koneelle asennettua flash playeria. Ei näy juutubestakaan kaikkia videoita :(
 
Miten voi olla niin koukussa näkkileipään :O Voisin elää pelkällä näkkärillä. Ja jäätelöllä...
Tein muuten tänään lohikiusausta ja siivutin päälle halloum-juustoa. Toimii! On vaan juusto sen verran suolasta ettei sitä suolaa sit kannata ilokseen sinne ripotella.. L-koodi on kans koukuttanu uudestaan, odotan innolla kun neljäs kausi kolahtaa postilaatikosta!!

Mulla on GoT.ia ikävä, piti tsiigailla sitä kolmatta kautta HDfinistä, mutta vähän epäilen että turha rekkautua jos ei voi niitä leffoja ja ohjelmia sieltä kattoa kun ei saa koneelle asennettua flash playeria. Ei näy juutubestakaan kaikkia videoita :(
mulla on kovalevyllä toi GoT S3
 
pitäs kai ruveta kömpii kohta peiton alle kun työviikkokin alkaa huomenna.ei kyllä huvittais yhtään tuonne sänkyyn mennä:( pitäs olla oikeen yliväsyny niin se uni tulis heti kun sais pään tyynyyn eikä ehtis aattelee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä