The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
meidän pihassa on usein ollut siilejä joskin tänä kesänä ei ole vielä näkynyt

kerran kuunneltiin että mitä ihmettä pensasaidan alla on meneillään ja kun mentiin kattomaan niin siilet pani

mitenköhän ne muuten hoitaa hommat niin ettei isisiilellä ole toimituksen jälkeen vehkeet täynnä reikiä?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Huomenta!

Sateista täälläkin, ilma tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta.
Kyllä nuo tirpat jaksaa hoilottaa, taas oli aamuyöstä vaikeeta kun satuin heräämään..en saanu unen päästä enää kii ennen ku suljin ikkunan.

Mutta nyt, aamukahvia :)
 
IhanaValo
No mutta miksi se semmosia suunnittelis?
En tiedä, tää on taas miun päänsisäisiä ongelmia..esm. jos kuulen jonkun tutun menettäneen lemmikkinsä niin miun tekee mieli antaa omat karvaiset pois, ajattelen että niin estän tai edes vähennän heidän poismenostaan aiheutuvaa surua : /

Ja nyt sitten kun tän erouutisen kuulin, siinä mies oli vissiin omassa mielessään ajatellu asiat ja sitten vaan ilmoittanut vaimolle että tää oli tässä, kiitos ja hei.
Asiasta en paremmin tiiä, eikä tietty miulle kuulukaan...surkujuttu vaan, useampi vuosi takana ja pari lastakin.
Tulee vaan ajateltua ettei tuonkaan oman "puoliskon" ajatuksia voi tietää, puhuuko se totta kun sanoo rakastavansa ja olevansa onnellinen minun ja meijän kans.
Oon yrittänyt, niinkuin joku viisas joskus kai sanonu, pitää tässä suhteessa kiinni mutten liian kovasti ettei tulis ahdistus.
 
[QUOTE="isipappa";28592536]Varovasti. Hyvin, hyvin varovasti.[/QUOTE]

ei se kyllä minusta varovaiselta puuhalta näyttänyt, pikemminkin panivat kuin viimestä päivää ja aikamoinen ähinä ja rapina siinä syntyi

ääni kuului siis useiden metrien päähän
 
kahvikirahvi
ei se kyllä minusta varovaiselta puuhalta näyttänyt, pikemminkin panivat kuin viimestä päivää ja aikamoinen ähinä ja rapina siinä syntyi

ääni kuului siis useiden metrien päähän
Tirkistelijä! Ja vielä eläimiä |O Siiliraukat ei saanu hässiä rauhassa kun ruutis siellä tuijotteli, Mieti kun se järkyttyny isäsiili on vahingossa tuupannu vehkeensä muijan piikkeihin kun säikähti sun paikalle saapumista :(
 
Tirkistelijä! Ja vielä eläimiä |O Siiliraukat ei saanu hässiä rauhassa kun ruutis siellä tuijotteli, Mieti kun se järkyttyny isäsiili on vahingossa tuupannu vehkeensä muijan piikkeihin kun säikähti sun paikalle saapumista :(
kiistän että olisin kaatanu niiltä kirnuutta!

kun tajusin mitä on tekeillä astuin syrjään ja sinne ne kuuluivat jäävän äheltämään
 
Tulipa paljon sekavaa tekstiä :ashamed:
Ihana kuule, tuntuu että sinulle (vissiin aikojen saatossa) kehittyny semmonen tunne ja ajattelutapa että et ikäänkuin ansaitsisi mitään hyviä asioita. Hyvää parisuhdetta, hyvää opiskelupaikkaa/työtä, hyvää elämää ylipäätään.

Sitten jos tapahtuu jotai ikävää ni ajattelet että "Nonni, taas se tuli todistettua."
Ja sit jos tapahtuu jotai mukavaa ni ajattelet että "No tää oli vaan poikkeus eikä varmaan kauaa kestä."

Ja kun minä oon ainakin tässä - tietenkin varsin pinnallisessa - palstatuntemisessa saanu semmosen kuvan että sinä hyvinki ansaitset, ja oot vaikka kuinka mukava ihminen :)
 
Ihana kuule, tuntuu että sinulle (vissiin aikojen saatossa) kehittyny semmonen tunne ja ajattelutapa että et ikäänkuin ansaitsisi mitään hyviä asioita. Hyvää parisuhdetta, hyvää opiskelupaikkaa/työtä, hyvää elämää ylipäätään.

Sitten jos tapahtuu jotai ikävää ni ajattelet että "Nonni, taas se tuli todistettua."
Ja sit jos tapahtuu jotai mukavaa ni ajattelet että "No tää oli vaan poikkeus eikä varmaan kauaa kestä."

Ja kun minä oon ainakin tässä - tietenkin varsin pinnallisessa - palstatuntemisessa saanu semmosen kuvan että sinä hyvinki ansaitset, ja oot vaikka kuinka mukava ihminen :)
nyt lausuu mynttooni kalliita sanoja, peesaan ihan täysillä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä