kaunistajos pilllllua saan niin mä lähden mukaan
pilllllua saan ei mua estä kukaan
odota hetki ostan kndomin
vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
jos pillllua saan niin mä lähden mukaan
pilllllua saan ei mua estä kukaan
otetaan taksi vaikka hervantaan
tammelasta kyllä helmaa saan
jos pillllllua saan
antaisit beibe
jos pillllllua saan
lähes poikkeuksetta nää eläkeläiset joilla on nuori nainen ovat massipäälliköitäTuossa voi tietenkin olla raha...
Mutta ainakin itsellä on vaan niin että pidän itseäni huomattavasti vanhemmista kaikinpuolin.
Näin on, ja siitä syystä (voi sitä varmaan siistiksikin sanoa ) miesten kinnostus on ihan luonnollista. Ei voi kuin ihmetellä palstamammoja jotka ei sitä ymmärrä.meillä varttuneenilla miehillä on usein halut vielä tallella mutta saman ikäisillä naisilla ei ja siististä syystä haetaan nuorta lihaa jonka kanssa iloitella ja nauttia elämästä entiseen malliin
Paljo sulla on massia? Ei kukaan nuori nainen ole vanhan ukon kanssa, jos siitä ei saa jotain konkreettista hyötyä. Jos maksat tyttösen elämän, niin varmasti saat jonkun sänkyysi iltojasi sulostuttamaan. Sitenhän sugar daddyt toimii.Näin on, ja siitä syystä (voi sitä varmaan siistiksikin sanoa ) miesten kinnostus on ihan luonnollista. Ei voi kuin ihmetellä palstamammoja jotka ei sitä ymmärrä.
...miks nuoret tytöt haluu +70-vuotiaita
…meitsihän tässä joutuisi vielä odottelemaan parhaaseen A-ryhmään pääsyä jos olisi 100%:n sinkku
Setis
Meillä onkin ihan poikkeava suhde katsos. Massimies Kössi roudasi aikoinaan Annien Suomeen, molemmilla oli siis win-win tilanne mielessään kv-deittipalstalla.Paljo sulla on massia? Ei kukaan nuori nainen ole vanhan ukon kanssa, jos siitä ei saa jotain konkreettista hyötyä. Jos maksat tyttösen elämän, niin varmasti saat jonkun sänkyysi iltojasi sulostuttamaan. Sitenhän sugar daddyt toimii.
Oletko vanha kapiainen?Meillä onkin ihan poikkeava suhde katsos. Massimies Kössi roudasi aikoinaan Annien Suomeen, molemmilla oli siis win-win tilanne mielessään kv-deittipalstalla.
Neito tulee ajallaan perimään kuusinumeroisen luvun verran omaisuutta, ja se eka nro ei ole ykkönen, vilpittömät onnittelut hänelle
Annie on elänyt sattuneesta syystä aika eristäytynyttä elämää prinsessan tornissaan, minä tulin onnenkantamoisena hänen elämäänsä kun hänen tilanteensa oli ajan myötä muuttunut omaishoitajaksi 24/7.
En nyt kaikkia yksityiskohtia halua paljastaa mutta olen hänen ehdottomasti ainoa 100% luottohenkilönsa, tukensa ja turvansa jonkun hän jonain päivänä jää yksin. Ollaan muuten suunniteltu jo pitkään yhteistä tulevaisuutta. Tullaan matkustamaan yhdessä ja kokemaan molempia kiinnostavia asioita, asumaan talvet Filippiineillä, kesät täällä.
Ja kun nyt kysyit, elämääni/elämäämme helpottaa myös se, että kuulun tuloiltani siihen ylimpään luokkaan, joka saa 10% kaikista eläketuloista. En kuitenkaan ole ns. rikas, mutta hyvätuloinen, keskieläke kun nyt on aika matala täällä. Onhan minulla realisoitavaa omaisuuttakin kiinteistöissä ja sijoituksissani, OK-talo ja kesämökki menevät myyntiin sitten kun ollaan pari.
Setis
En, palkka työelämässä oli öbaut se mitä kapteeni saa. Nyt saan vähän enemmän eläkettä kuin luutnantin keskipalkka on. Siis näin res. lutina saan enemmän kuin työelämässä oleva vastaava, vähän hävettää jopa 🫣Oletko vanha kapiainen?
Ok. Riippuu virasta, josta olet "eläköitynyt".En, palkka työelämässä oli öbaut se mitä kapteeni saa. Nyt saan vähän enemmän eläkettä kuin luutnantin keskipalkka on. Siis näin res. lutina saan enemmän kuin työelämässä oleva vastaava, vähän hävettää jopa 🫣
Setis
Siellähän on aika huonot palkat vastuisiin nähden.
Kaupallisella alalla kun on liikkuvassa työssä, niin tienaa aika hyvin. Oli kollegoita joilla oli peruskoulu alla, mutta kun muuten sopivat niihin hommiin, niin tulot oli ihan mukavia.Ok. Riippuu virasta, josta olet "eläköitynyt".
Hmm. toivotaan, että se kössi tosiaan kupsahtaa ennen sinua. Monesti, jos jää odottamaan jotain ja laittaa elämänsä jäihin sitä varten, että sitten kun, niin se ei ikinä tapahdu. Sinähän olet kanssa jo päälle 70, vai? Saatat siis hyvinkin kuolla ennen annien miestä.Meillä onkin ihan poikkeava suhde katsos. Massimies Kössi roudasi aikoinaan Annien Suomeen, molemmilla oli siis win-win tilanne mielessään kv-deittipalstalla.
Neito tulee ajallaan perimään kuusinumeroisen luvun verran omaisuutta, ja se eka nro ei ole ykkönen, vilpittömät onnittelut hänelle
Annie on elänyt sattuneesta syystä aika eristäytynyttä elämää prinsessan tornissaan, minä tulin onnenkantamoisena hänen elämäänsä kun hänen tilanteensa oli ajan myötä muuttunut omaishoitajaksi 24/7.
En nyt kaikkia yksityiskohtia halua paljastaa mutta olen hänen ehdottomasti ainoa 100% luottohenkilönsa, tukensa ja turvansa jonkun hän jonain päivänä jää yksin. Ollaan muuten suunniteltu jo pitkään yhteistä tulevaisuutta. Tullaan matkustamaan yhdessä ja kokemaan molempia kiinnostavia asioita, asumaan talvet Filippiineillä, kesät täällä.
Ja kun nyt kysyit, elämääni/elämäämme helpottaa myös se, että kuulun tuloiltani siihen ylimpään luokkaan, joka saa 10% kaikista eläketuloista. En kuitenkaan ole ns. rikas, mutta hyvätuloinen, keskieläke kun nyt on aika matala täällä. Onhan minulla realisoitavaa omaisuuttakin kiinteistöissä ja sijoituksissani, OK-talo ja kesämökki menevät myyntiin sitten kun ollaan pari.
Setis
Kössi on ihan hyvä jätkä, enkä toivo hänen kupsahtavan. Ei myöskään Annie.Hmm. toivotaan, että se kössi tosiaan kupsahtaa ennen sinua. Monesti, jos jää odottamaan jotain ja laittaa elämänsä jäihin sitä varten, että sitten kun, niin se ei ikinä tapahdu. Sinähän olet kanssa jo päälle 70, vai? Saatat siis hyvinkin kuolla ennen annien miestä.
Enkä muuten ole päälle, vaan vielä reilusti alle………Sinähän olet kanssa jo päälle 70, vai? Saatat siis hyvinkin kuolla ennen annien miestä.
Reilusti=pari vuottaEnkä muuten ole päälle, vaan vielä reilusti alle
Setis
Täytyy tuottaa pettymys, urheilullinen oli kylläkin kohdallani jo ihan liikaa sanottu, kun nyt kelaan asioita tarkemmin.Nuo urheilulliset kupsahtaa kerralla eivätkä jää kitumaan niin kuin juopot ketjupolttajat. Eli ei voi tietää kuka lähtee ensin
Oletko sä Danny? Eikö se oo jo + 80Mutta missä mahtaa luurata kaikkien tuntema käärmeenkielemme ALEPA?
Ei siis kommentin kommenttia tähänkäännketjuun, jossa lienen päätähti?
Ihmettelee kovasti,
Setis
Mene huomenna pliis Synsamille tai Instrulle tmsOletko sä Danny? Eikö se oo jo + 80
Siis kyseessä oli 70 vEnkä muuten ole päälle, vaan vielä reilusti alle
Setis
Noup rakas trollimme.Oletko sä Danny? Eikö se oo jo + 80
Ei 2-3 ole reilustiNoup rakas trollimme.
Oon reilusti vielä alle seiskyt vee
t. tosiviriili Setiksenne
No jos panisin Annien paksuksi tänä iltana, (on muuten nyt tuossa vierelläni vähissä vaatteissa) niin eka yhteinen lapsemme syntyisi ennenkuin itse olisin 70 v.Ei 2-3 ole reilusti