The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kannattaa käydä jos saisit kunnon yskänlääkettä tai jotain. Apteekissa on myös jotain Bisolvon yskänlääketabletteja. Itse sain jonkun flavamedreseptin liman irtoamiseen. Meinasin kanssa aamuisin pulauttaa kun niin yskitti.
Ja sitten tuli myös kylki kipeäksi yskimisestä :D
Ärsyttävää kyllä oli.

Kai sillä tintillä oli kevättä rinnassa ja etsi kumppania :heart:
mutta ei ne aina kesälläkään laula titityytä vaan lyhyempääkin säveltä. Kai noilla viserryksilläkin oma merkityksensä on :)

On kyllä ihanaa kun päivät pitenee jo aamusta ja illasta :heart:

Tuo veivaa kappale on kyllä hyvä :)

Twinkle Twinkle Little Star - YouTube

tuossa vähän rauhallisempi :)
Tottapa puhut, kait sitä pitäs käydä näyttämässä ettei vallan kamalammaksi herkiä...mutta en mä vielä mene, pitää maksimoida tämä kärsimyksen olotila tappiinsa. Muksuissahan oli kans tää yskä, mutta niilläpä menikin ihan siististi ohi - mun pitää sitten ihan pohjamutia myöten ottaa nämä, kuinkas muuten. Mulla on nyt käytössä joku Resilar, jotta hillitsis tota ärsytystä mutta taitaa mennä ihan ryypiskellessä toikin pullo, kun ei se oikein näytä tehoavan....

Tuiki tuiki tähtönen muuten kuuluu meijän iltalaulurepertuaareihin, ensin sen laulaa tää meijän kolmevuotias tytönhuitukka ja sitten tää meijän tuleva eskarilainen ja sitten viimoseksi pitää mun se veisata. Ja onhan se ihana laulu :)....ja sitten tuleekin tää meijen varsinainen hoilotuskimara eli Pii pii pikkunen lintu, Nukkumatti- viisu ja loppuhuipentumana Pieni pojan palleroinen/tytön tylleröinen :)....

Nyt tää poistuu hampaidenpesu- urakalle :wave:....ja virittelemään noille velloksille rautoja suuhun...Palaillaan :)!
 
:D - oi joi joi! Nyt ei parane laittaa huudatuksen puolelle, kun sitten se pukkaa karmeaa esiintymisvimmaa noille kahdelle nuorimmaiselle, varsinkin toi Maijalainen iskee noihin kahteen....mä kun menin tässä aikaa sitten pässinpäänä hoilottelemaan sitä, ja sitäpä sain sitten tehdä sen verta useasti että oppivat ulkoa ja....no, toistossa on puolensa ja puolensa :p...

Mutta johan tuli noitakin töllötettyä kersampana :).
niinhän niitä tuli ja onneksi on vieläkin välillä tullut uusintoja :)
 
Tottapa puhut, kait sitä pitäs käydä näyttämässä ettei vallan kamalammaksi herkiä...mutta en mä vielä mene, pitää maksimoida tämä kärsimyksen olotila tappiinsa. Muksuissahan oli kans tää yskä, mutta niilläpä menikin ihan siististi ohi - mun pitää sitten ihan pohjamutia myöten ottaa nämä, kuinkas muuten. Mulla on nyt käytössä joku Resilar, jotta hillitsis tota ärsytystä mutta taitaa mennä ihan ryypiskellessä toikin pullo, kun ei se oikein näytä tehoavan....

Tuiki tuiki tähtönen muuten kuuluu meijän iltalaulurepertuaareihin, ensin sen laulaa tää meijän kolmevuotias tytönhuitukka ja sitten tää meijän tuleva eskarilainen ja sitten viimoseksi pitää mun se veisata. Ja onhan se ihana laulu :)....ja sitten tuleekin tää meijen varsinainen hoilotuskimara eli Pii pii pikkunen lintu, Nukkumatti- viisu ja loppuhuipentumana Pieni pojan palleroinen/tytön tylleröinen :)....

Nyt tää poistuu hampaidenpesu- urakalle :wave:....ja virittelemään noille velloksille rautoja suuhun...Palaillaan :)!
tuiki tuiki tähtönen oli niin ihanan kuuloista kun lapset sitä koulussa soitti nokkahuiluilla :) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä