The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jotenkin outoa kuunnella ja lukea muiden lapsiarkijuttuja kun itsellä ei ole,vaikka tietää itsekin että ei se todellakaan ole aina sitä ruusuilla tanssimista ja helppoa pyörittää arkea ja hoitaa lapset ja kaikki niin välillä tuntuu että itekin vois sitä kitinää kuunnella....ja sitten lapselliset taas kilahtaa lapsiinsa sillon tällöin mikä siis ihan normaalia ja ymmärrettävää:) ja selvennän vielä että en kritisoi nyt mitään tai ketään mutta sama asia vähän kun sinkuilla ja naimisissa olevilla,sinkut haluis et olis se joku jonka kans joskus kinastella ja varatut meinaa aika ajoin et vois joskus laittaa puolisonsa rakettiin ja lähettää kuuhun:D

näin se menee
 
Iltaa vaan!
Perkele noita kloppeja noiden moottorikelkkojensa kanssa. Tänään tuli jalkakäytävältä pimeällä suoraan eteen yhtään kattomatta yksi kelkkailijan pölvästi ja sain ihan tosissani jarruttaa ja väistää vasemmalle kaistalle, ettei kolaria tullut!
Vittu, kun puoliajotaidolla suhataan tuolla! Sai kyllä kloppi semmosta palautetta, että ei hetkeen aja noin holtittomasti !
Iltaa mhdm:)
 
Mä valitan sen verran, et mulla on selkänikama sen verran liian alas painunu, et jos se siitä vielä alemmas painuu, nii sit halvautuu hetkelliseksi yläselkä kokonaan. Tarttis saaha naksautettua, mut ku ei pysty kykeneen menemään osteopaatille vielä.
 
kahvikirahvi
Nyt kun valitetaan niin antakaa mäkin.

Tulin kotiin puoli kaheksalta, mp oli saanu pikkupuolikkaan ilmna kiukkuja nukkumaan, ja ehin syyä iltapalaa ja käydä suihkussa ja kattoa mp.n kanssa yhen jakson GoT:ia nauhalta. Sitten mp oli laittamassa nukkumaan ja mä tuulettelin että viimeinkin omaa rauhaa. Tasan klo 21 alko itku kuulumaan ja 30min koitin saada puolikasta takasin nukkumaan kaikin (asiallisin) konstein mitä keksin, mutta ei. Tässä me nyt sit valvotaan.
 
Nyt kun valitetaan niin antakaa mäkin.

Tulin kotiin puoli kaheksalta, mp oli saanu pikkupuolikkaan ilmna kiukkuja nukkumaan, ja ehin syyä iltapalaa ja käydä suihkussa ja kattoa mp.n kanssa yhen jakson GoT:ia nauhalta. Sitten mp oli laittamassa nukkumaan ja mä tuulettelin että viimeinkin omaa rauhaa. Tasan klo 21 alko itku kuulumaan ja 30min koitin saada puolikasta takasin nukkumaan kaikin (asiallisin) konstein mitä keksin, mutta ei. Tässä me nyt sit valvotaan.
Tuo on syvalta... :hug: Asiattomuudet eivat taida viela noin pienen kanssa toimia... "Saat vitosen, jos et hairitse"
 
Nyt kun valitetaan niin antakaa mäkin.

Tulin kotiin puoli kaheksalta, mp oli saanu pikkupuolikkaan ilmna kiukkuja nukkumaan, ja ehin syyä iltapalaa ja käydä suihkussa ja kattoa mp.n kanssa yhen jakson GoT:ia nauhalta. Sitten mp oli laittamassa nukkumaan ja mä tuulettelin että viimeinkin omaa rauhaa. Tasan klo 21 alko itku kuulumaan ja 30min koitin saada puolikasta takasin nukkumaan kaikin (asiallisin) konstein mitä keksin, mutta ei. Tässä me nyt sit valvotaan.
:hug:

pp on selvästi iltavirkku :D

ei kuitenkkan ole kiva juttu

auttaiskohan yhtään jos rytmiä yrittää muuttaa että heräis useammin pp:n kanssa aiemmin?
tosin onhan pp sitä nyt tässä välillä omatoimisestikin tehnyt
 
kahvikirahvi
Tuo on syvalta... :hug: Asiattomuudet eivat taida viela noin pienen kanssa toimia... "Saat vitosen, jos et hairitse"
No onneks se on nukkumattomuudesta huolimatta sen verta väsyny et muumeja se tuijottelee. Vielä vähän kun kasvaa niin sanon sitten että muumit on peruttu ja viinirypäleet loppu.

Se kyllä nukahti monta kertaa kun koitin nukuttaa takasin, mutta se oli semmosta levotonta ja tuskasta ähkimistä niin varmaan pukkaa vikoja poskihampaita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä