milläs meinasit lämmittää? siis sängynTarviitko lämmittäjää? Siis sängyn.
aika iso muuten saa olla tuo ikäero49v on raja adoptiolle ja adoptoivan pariskunna ikäero saa olla enintään 45vuotta
Onko tio mahdollistakaan et max ikä 49 ja maksimi ikäero 45. 49 - 45 = mun laskujen mukaan 4..aika iso muuten saa olla tuo ikäero
Onko tio mahdollistakaan et max ikä 49 ja maksimi ikäero 45. 49 - 45 = mun laskujen mukaan 4..
juuaika iso muuten saa olla tuo ikäero
lyhyt mutta ytimekäs vastaus
Edes me emme Tohtorin kanssa siihen paase
ja jos oot vaikka 30v niin toinen saisi olla 75v
harvalla varmaan on 45 vuotta ikäeroa
en mä nyt voinukkaa vielä mennä kun piti kysymäni et paljonko teillä sitä ikäeroa olikaan?Edes me emme Tohtorin kanssa siihen paase
Sellainen 27 vuotta. :saint:en mä nyt voinukkaa vielä mennä kun piti kysymäni et paljonko teillä sitä ikäeroa olikaan?
Ei taida tuollaisia kauheasti olla.
Meillä on kymmenen vuotta nyxän kanssa, paljonkos teillä ?Edes me emme Tohtorin kanssa siihen paase
Miten se 75v muka saa olla osallisena adoptiossa jos yläikäraja on 49 onko mun hissi taas jumissa...
eikös hän lähtenyt Ouluun?kyllä se on nyt lähettävä nukkumaan .Hyvää yötä kaikille :kiss:
miksi mulla ei oo enää nukkukaveria lusikkaan?!
Tulikin tuossa jo vastattua, mutta kertauksen vuoksi: 27 vuotta.Meillä on kymmenen vuotta nyxän kanssa, paljonkos teillä ?
oukeiSellainen 27 vuotta. :saint:
niin tosiaan, taitaa mun hissi olla jäänyt kellaritasolleMiten se 75v muka saa olla osallisena adoptiossa jos yläikäraja on 49 onko mun hissi taas jumissa...
Sori, en huomannut.Tulikin tuossa jo vastattua, mutta kertauksen vuoksi: 27 vuotta.
tiedän että lähti ja on varmaan jo pian kotonakin mutta ei ole aikoihin nukkukaveria olluteikös hän lähtenyt Ouluun?
öitä =)
kumpi vanhempi?Meillä on kymmenen vuotta nyxän kanssa, paljonkos teillä ?
Nyxä vanhempi, minä nuorempi.kumpi vanhempi?
saa vastata mut ei ole pakko hei
et ole itsekään kauheasti kysellyttiedän että lähti ja on varmaan jo pian kotonakin mutta ei ole aikoihin nukkukaveria ollut
Ja mina en ainakaan tunnusta tuntevani vetoa vanhempiin TAI nuorempiin tai naisiin tai miehiin tai edes postilaatikoihin...:saint: Olen siita reilu, etta nuorempikin kelpaa, jos niinkseen. Tohtorin kanssa vain paasi kaymaan nain... ja hyva niin!oukei
itekin isken silmäni usein vanhempiin miehiin,enkä ees tarkotuksella mutta kun kysyy ikää ni hups vaan onkin vanhempaa ikäluokkaa.en kyllä ole koskaan seurustellut vanhemman kanssa siis enempi vanhemman mutta mistä sitä ikinä tietää...