IhanaValo
Kuka/ketkä muka?:Onaiset villinä
Ei lähe mies hakee ees mitään mässyjä iltapalaks..leikkii vaan tyhmää kun yritän vihjailla:ashamed:
Kuka/ketkä muka?:Onaiset villinä
jos sitten ihan vaan pari:stick:
Hellurei ja hellät tunteet koko väelle !
Ens alkuun :kiss: ja :heart: - oikein ihanaa Ystävänpäivää teille kaikille!
Ja sitten - mitäs teille? Meitsi on naimisissa ärsyttävän inhottavan sitkeän ihmeyskän kanssa, varmaan jo joku keuhkotauti päällänsä :ashamed:..mutta yskä lähtee yskimällä ja ...
Helmikuu jo menossa kamalalla vauhdilla, tämä kuukausi katoaa niin nopeasti ohi kuin pieru Saharaan, aina on jo toinen päivä menossa ...
Kelit on kyllä ollut aivan loistavat ulkoilemiseen, ilima kuin maitovelliä ja niin keväistä sirkutustakin tienoo täynnänsä. On se hienoo...
samaa kanssa ihmettelenKuka/ketkä muka?:O
Ei lähe mies hakee ees mitään mässyjä iltapalaks..leikkii vaan tyhmää kun yritän vihjailla:ashamed:
:ashamed:...juuh, on ollut toi real life mukamas niin kiirusta, ettei jouda seurustelemaan....Hello Kittykat :heart:
Suaki näkee
Samoin sinne :kiss:Hellurei ja hellät tunteet koko väelle !
Ens alkuun :kiss: ja :heart: - oikein ihanaa Ystävänpäivää teille kaikille!
Ja sitten - mitäs teille? Meitsi on naimisissa ärsyttävän inhottavan sitkeän ihmeyskän kanssa, varmaan jo joku keuhkotauti päällänsä :ashamed:..mutta yskä lähtee yskimällä ja ...
Helmikuu jo menossa kamalalla vauhdilla, tämä kuukausi katoaa niin nopeasti ohi kuin pieru Saharaan, aina on jo toinen päivä menossa ...
Kelit on kyllä ollut aivan loistavat ulkoilemiseen, ilima kuin maitovelliä ja niin keväistä sirkutustakin tienoo täynnänsä. On se hienoo...
Pari päivää :Ojos sitten ihan vaan pari
Voi kamala, sullahan on ollut tauti poikinensa :hug:....mutta onneksi jo sujuvasti historiaa. Kaitpa tämä munkin yskä joskus hiukan ennen juhannusta pois menee ...Samoin sinne :kiss:
Mä olin kanssa yskän ja nuhan kanssa naimisissa koko tammikuun ja helmikuun alkuakin. Vissiin se nyt on sitten jättänyt mut, jipii
Parit poskiontelontulehdukset löytyi ja parit antibiootit.
Helmikuu saakin mennä vauhdilla niin päästään jo maaliskuulle
Linnutkin aloittaneet jo viserryksensä :heart:
ei höpsö kun parikymmentä :kiss:Pari päivää :O
Ei se kovin mukavaa ollut kun yskä varsinkin oli kamala. Kuumetta ei ollut kertaakaan. eikä edes tuntunut että olis poskionteloissa jotain ollut.Voi kamala, sullahan on ollut tauti poikinensa :hug:....mutta onneksi jo sujuvasti historiaa. Kaitpa tämä munkin yskä joskus hiukan ennen juhannusta pois menee ...
Eikö ookkin aika läikähdyttävää kuulla jo talitintinkin liverrystä, ja räystäätkin on ruvennu tippuileen ...
Maaliskuuta meillä odotellaan kuin kuuta nousevaa, kun tiedossa ois esikoisen synttärijuhlaa...taivas varjele vaan sitä menoa ja meininkiä !
...ei mullakaan mitään kuumetta saati räkistä ole, tää hemmetin kamala yskä vaan, johon meinaa tukehtua kun se oikein lähtee paiskomaan...seurustelen yskänlääkepullon kanssa, kun tuonne paikalliseen terveyskeskukseen on ihan turha näillä oireilla mennä nenäänsä näyttämään. Pyh ja pah.Ei se kovin mukavaa ollut kun yskä varsinkin oli kamala. Kuumetta ei ollut kertaakaan. eikä edes tuntunut että olis poskionteloissa jotain ollut.
Nyt on muutenkin pitkiä yskiä ollut.
Yksi aamu laskin niin talitintti lauloi 5 kertaa titityy titityy titityy ja kuudes oli tity tms lyhyempi kuitenkin kuin noi ekat
Ja tuokin oli jo ihan aamua puoli seiskan aikaan.
- enpä ois arvannut että miten hurjat veivit päästinkin ilmoille, kun tuon erehdyin laittaa koko torpan väelle kuulumaan! Kyllä ipanat jytäs ja veivas, hyvin meni rytmi jalan alle...ja sopi vallan mainiosti näihin iltawillimenoihin ...
pöh, mun pitäis vielä lentää ouluun ja ajaa kotiinMitä jos olis reipas ja menis jo nukkumaan,tuntuu ettei pystyssä pysy kun niin nukuttaa.Siinä vaan vaara et puolen yön aikaan jo hereillä ja sitten ihan pirttee. Mulla on tylsääkin!
Ai tänään?!pöh, mun pitäis vielä lentää ouluun ja ajaa kotiin
jep, kone on just lähössäAi tänään?!
- oi joi joi! Nyt ei parane laittaa huudatuksen puolelle, kun sitten se pukkaa karmeaa esiintymisvimmaa noille kahdelle nuorimmaiselle, varsinkin toi Maijalainen iskee noihin kahteen....mä kun menin tässä aikaa sitten pässinpäänä hoilottelemaan sitä, ja sitäpä sain sitten tehdä sen verta useasti että oppivat ulkoa ja....no, toistossa on puolensa ja puolensa ...
Kannattaa käydä jos saisit kunnon yskänlääkettä tai jotain. Apteekissa on myös jotain Bisolvon yskänlääketabletteja. Itse sain jonkun flavamedreseptin liman irtoamiseen. Meinasin kanssa aamuisin pulauttaa kun niin yskitti....ei mullakaan mitään kuumetta saati räkistä ole, tää hemmetin kamala yskä vaan, johon meinaa tukehtua kun se oikein lähtee paiskomaan...seurustelen yskänlääkepullon kanssa, kun tuonne paikalliseen terveyskeskukseen on ihan turha näillä oireilla mennä nenäänsä näyttämään. Pyh ja pah.
Ja tämmösiä megallomaanisia köhiä on liikenteessä, ihan himmeitä pöpöjä. En tykkää, en.
- aivan loistavan tintin bongasit! Sille oli tainnu jäädä levy päällensä ja lopuksi meni iteltäänkin hermo moiseen jankkaukseen ...
Ja aamutkin rupee valostumaan, pimeys väistyy...tosin mitenhän hulluksi tässäkin torpassa taas menee nämä ipanoiden nukkumiset, kun aamuaurinko rupee hellimään...varmaan pomppimat ylhäällä jo viideltä, mokomat aamuvirkkulaiset!