The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mullaon semmonen puhelimessa ja käytän kun mulle viestiä tulee. kukaan ei vaan ole sen tarkotusta kertonu mulle.
Mää oon kuullu et se on niin helppo ja kätevä ku on ilmanen. Ei toimi perusteluna mulle, ku liittymään kuuluu kaikki viestit ja puhelut pieneen kuukausimaksuun, et sama se sille kumpia lähetän :D perinteiset viestit on kivempia.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä liputan wa:n puolesta. Paljon helpompi jakaa kuvia ja videoita kun tavis viestillä. Ulkomailla olevien kanssa pystyy viestittelee ilman lisämaksuja kummankaan osalta. Ryhmäviestit on käteviä jne. Mulla on rajaton 4g liittymä nii se on sit se ja sama käytänkö tekstareita tai whatsappia.

Mä käytän nykysin rannekelloa tosi paljon. Tai oikeestaan loopia ku se kestää vettäkin.

Lisäys:
Mä voisin verrata wa:ta suoraan facen viestit-toimintoon. Tietysti sillä erolla että toiseen tarvitaan puhelinnumero ja toiseen ei. Tosin eI mulla kuitenkaan oo facessakaan tyyppejä kelle en vois sitä numeroaki antaa. Mä käytän faceaki oikeestaan vaan puhelimella, varsinkin meseä niin ehkä sekin viestiliikenne pitäis siirtää tekstiviestiosastolle jos miettii samankaltaisuuksia. Nettiä siihenkin tarvitaan niin ei se voi ainakaan olla ilmasuudesta kiinni että käyttää ennemmin sitä kuin niitä viestejä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä