Toivottavasti ei kauan meneJa nytteko oon peiton alla, nii Nyyrikki löysi kävyn ja pyörottelee sitä laminaatilla Sika kissaksi. En jaksa nousta komentamaan, ootan et se lopettaa ja tulee kainaloon nukkumaan.
Mää oon kuullu et se on niin helppo ja kätevä ku on ilmanen. Ei toimi perusteluna mulle, ku liittymään kuuluu kaikki viestit ja puhelut pieneen kuukausimaksuun, et sama se sille kumpia lähetän perinteiset viestit on kivempia.mullaon semmonen puhelimessa ja käytän kun mulle viestiä tulee. kukaan ei vaan ole sen tarkotusta kertonu mulle.
Olisko se sitten jotenkin kätevämpi?mullaon semmonen puhelimessa ja käytän kun mulle viestiä tulee. kukaan ei vaan ole sen tarkotusta kertonu mulle.
Tuota kanssa aina mietin kun kaikki sanoo että se on ilmanen.Mää oon kuullu et se on niin helppo ja kätevä ku on ilmanen. Ei toimi perusteluna mulle, ku liittymään kuuluu kaikki viestit ja puhelut pieneen kuukausimaksuun, et sama se sille kumpia lähetän perinteiset viestit on kivempia.
vähän samaa vikaa täälläki. käytän rannekelloakin välillä, se on kuulema vanhanaikasta.Olisko se sitten jotenkin kätevämpi?
Ehkä munkin pitäis siirtyä tälle vuosikymmenelle
Mutta ei ole jaksanu (kiinnostanut).
nuoriso sanoo, ei kaikki.kaikki sanoo että se on ilmanen.
Se on ladattavissa ilmaiseksi, mutta vaatii kuitenkin nettiyhteyden toimiakseen ja netistä täytyy maksaa. Missä säästö? Liittymiäkin saa niin edullisissa ja vapaasti räätälöitävissä paketeissa niin en ymmärrä pointtianuoriso sanoo, ei kaikki.
Rannekello ois cool, ellei joutuis läträämään veden kanssa päivittäin niin paljon. Kaulakorukello ois kivempi, häätys käyttää oma korjaamolla jos sen sais käyttöön.vähän samaa vikaa täälläki. käytän rannekelloakin välillä, se on kuulema vanhanaikasta.
On mullakin joskus kello kädessä kun ei aina jaksa kaivaa puhelinta jostain ja siitä katsoa.vähän samaa vikaa täälläki. käytän rannekelloakin välillä, se on kuulema vanhanaikasta.
Joo ihan pian. Mäki meen ihan juuri. Whatsappiki hiljeni, onneks toiset menee aamulla töihin eikä voi viestitellä koko yötäjoko saa mennä nukkumaan.
Tuo se suurin juttu varmaan siinä onkin.Se on ladattavissa ilmaiseksi, mutta vaatii kuitenkin nettiyhteyden toimiakseen ja netistä täytyy maksaa. Missä säästö? Liittymiäkin saa niin edullisissa ja vapaasti räätälöitävissä paketeissa niin en ymmärrä pointtia
Nii, ja ryhmäviestiketjut on kai osa suosiota.
Eikä laiteta. Tai minä en.Einesmaksalaatikkoa voi syödä jos siihen laittaa ketsuppia. Paljon ketsuppia.
Mettäkylässä on tuullu niin kovaa että tuuli vienyt sen huitsin nevadaanEi voi olla noin paha
Mun täytyy varmaan joskus laittaa ja todistaa että ddr:llä on vääriä kuvia
Kuvista tulikin mieleen missä on @Mettäkylässätuulee kun ei ole näkynyt
Eikä ole, metiksellä on vain sitä nk. elämääMettäkylässä on tuullu niin kovaa että tuuli vienyt sen huitsin nevadaan