Kuka väitti että se oli ainut kuva, mitä mulla on famista
Kuka väitti että se oli ainut kuva, mitä mulla on famista
Mainoksista muistelenen syö valmisruokia, paitsi maksalaatikkoo kun se on liian aikaavievää laittaa ite.
taitais tulla vaan paha mieli jostain mikroruuasta.
Johan tuollaisesta näystä saisi sydärinaarteen sanomisesta tulee tuo mieleen.
no ddr on varmaan nätimpi kun tuoJohan tuollaisesta näystä saisi sydärin
Rusinoilla vai ilman?maksalaatikko jääkaappikylmänä suoraan paketista haarukoituna.
On varmasti, en nyt ddr:ään verrannutkaanno ddr on varmaan nätimpi kun tuo
rusinoilla tietenki. ne kuuluu maksikseen.Rusinoilla vai ilman?
täytyy muistaa etten laita kuvaani esille.On varmasti, en nyt ddr:ään verrannutkaan
Sanoin noin yleisesti
Kukas toi onTodisteita nimenomaan on famin siveellisyyttä vastaan.
Pirkka mainoksestakuka ihmeen pirkka
No tietenkinrusinoilla tietenki. ne kuuluu maksikseen.
sima ja maksalaatikko ilman rusinoita on vähän sama kun. tai no olkoot mitä on.No tietenkin
Lapset ei tykkää, kummallisia
Eikä simassakaan
Melkein Mää unehduin siivoomaan ja chattailemaan whatsapissa. Nyt soi iltamusiikki ja oon kohta siirtymässä pedin puolelle.kirahvi tais syödä ittensä tainnoksiin.
Ei voi olla noin pahatäytyy muistaa etten laita kuvaani esille.
Ei niin hyviä kuin rusinoillasima ja maksalaatikko ilman rusinoita on vähän sama kun. tai no olkoot mitä on.
En tiedä kun en käytä sitäkäänmiks pitää käyttää tota w.appia kun tekstiviestitkin toimii ?
Ympäristön painostuksesta alunperin. Nykyään siks, koska whatsapin saa hiljennettyä sulkemalla netin kännykästä, eikä oo pakko vastaanottaa viestejä jos ei tahomiks pitää käyttää tota w.appia kun tekstiviestitkin toimii ?
mullaon semmonen puhelimessa ja käytän kun mulle viestiä tulee. kukaan ei vaan ole sen tarkotusta kertonu mulle.En tiedä kun en käytä sitäkään