Siis hä, otatteko te muut sen välillä poiskiiJa taas taitaa olla aika kaivaa foliomyssyt esiin
Siis hä, otatteko te muut sen välillä poiskiiJa taas taitaa olla aika kaivaa foliomyssyt esiin
mä en käytä ollenkaan, muista en osaa sanoa.Siis hä, otatteko te muut sen välillä poiskii
no ei tod oteta näinä aikoinaSiis hä, otatteko te muut sen välillä poiskii
Miulla tulee jo ihan suru puseroonEpätoivoisesti huiskivat ja harovat peittoa etsiessään
Se oli vahinkoSiis hä, otatteko te muut sen välillä poiskii
TuleeOih, iltapalaa. Tuliskohan hyvällä ruualla parempi mieli?
no varmasti. epäilyttää vaan vähän kun ei lihaa ole ollenkaan.Oih, iltapalaa. Tuliskohan hyvällä ruualla parempi mieli?
Todisteita nimenomaan on famin siveellisyyttä vastaan.onko väitteestä olemassa pitäviä todisteita.
näin vaan yhden suklaisen kuvan. eikä siinä oikeestaan tapahtunu muuta kun kakunpäälykset oli valahtanu rinnuksille.Todisteita nimenomaan on famin siveellisyyttä vastaan.
Kuka väitti että se oli ainut kuva, mitä mulla on famistanäin vaan yhden suklaisen kuvan. eikä siinä oikeestaan tapahtunu muuta kun kakunpäälykset oli valahtanu rinnuksille.
ei kukaan, mutten ole muita nähny.Kuka väitti että se oli ainut kuva, mitä mulla on famista
No mitäkätä, kohta kymmenen vuotta ollu lihatta ja hyvin oon pysyny hengissä. Isoksi ja vahvaksi olen kasvanutno varmasti. epäilyttää vaan vähän kun ei lihaa ole ollenkaan.
Senkin tekemiseen on tehty oikein ohjemä en käytä ollenkaan, muista en osaa sanoa.
Hyvä ruoka, parempi mieliOih, iltapalaa. Tuliskohan hyvällä ruualla parempi mieli?
saanko vähän epäillä tuota isoa.No mitäkätä, kohta kymmenen vuotta ollu lihatta ja hyvin oon pysyny hengissä. Isoksi ja vahvaksi olen kasvanut
en syö valmisruokia, paitsi maksalaatikkoo kun se on liian aikaavievää laittaa ite.Hyvä ruoka, parempi mieli
Atrian mainoksestako tuo oli
En mä nyt mun kuvakokoelmaani kokonaan tänne julkase. Se on mun aarre.ei kukaan, mutten ole muita nähny.
Et saasaanko vähän epäillä tuota isoa.
aarteen sanomisesta tulee tuo mieleen.En mä nyt mun kuvakokoelmaani kokonaan tänne julkase. Se on mun aarre.
Todisteita nimenomaan on famin siveellisyyttä vastaan.
Mutta mutta kun en se minä ollutnäin vaan yhden suklaisen kuvan. eikä siinä oikeestaan tapahtunu muuta kun kakunpäälykset oli valahtanu rinnuksille.