missä se peitto onMeanwhile @ TiiBii's:
missä se peitto onMeanwhile @ TiiBii's:
Siellä piiskataan ja tampataanmitä ihmettä sitte
en jaksa koko ketjua selata että kaikki pimeät salaisuudet paljastuis mullekkin.
Sitähän se pelkää...Paljastuu taas lisää Famin matskuja
Eiku tää kaveri nimenomaan uskoo tommosiin juttuihin mitä tuolla linkissä on, maailmanlaajuisuuteen ja yhteiseen pahaan päämäärään.ei se nyt mikään salaisuus ole että ihmisiä kuuluu tuohon kerhoon. lievää suurempaa vaan tuo liiottelu kerhon vallasta ja vielä maailmanlaajuinenki.
Reppanat yrittävät kylmissään hakea lämpöä toisistaanmä en näe muuta kun ison määrän käsiä ja jalkoja ihan sekasin ja se peitto on hukassa.
Jotka laitetaan famin matskuiksiPaljastuu taas lisää Famin matskuja
Ja taas taitaa olla aika kaivaa foliomyssyt esiinEiku tää kaveri nimenomaan uskoo tommosiin juttuihin mitä tuolla linkissä on, maailmanlaajuisuuteen ja yhteiseen pahaan päämäärään.
onko väitteestä olemassa pitäviä todisteita.Jotka laitetaan famin matskuiksi
olen edelleen se siveyden sipuli
ei sulle muuten jääny sitä ruokaa, kauhee nälkä olis.Eiku tää kaveri nimenomaan uskoo tommosiin juttuihin mitä tuolla linkissä on, maailmanlaajuisuuteen ja yhteiseen pahaan päämäärään.
Ononko väitteestä olemassa pitäviä todisteita.
liikaa porukkaa ja liian vähän peittojaReppanat yrittävät kylmissään hakea lämpöä toisistaan
Varsinkin jos miulla olisi ne ylipolven villasukatliikaa porukkaa ja liian vähän peittoja
oon liki varma että jos pääsisin esim. köpsyn kanssa saman untuvatäkin alle niin kummallakaan ei olis vähääkään kylmä
Pyöryköitä tuli kaks pellillistä, eiköhän niistä sulleki muutama piisaa Aattelin just keittää nuudeleita niiden kaveriks ja ottaa iltapalaa.ei sulle muuten jääny sitä ruokaa, kauhee nälkä olis.
Tänne jäi pari kiloa stroganoffia, perunat saat ite keitellä.ei sulle muuten jääny sitä ruokaa, kauhee nälkä olis.
Miulle kanssaPyöryköitä tuli kaks pellillistä, eiköhän niistä sulleki muutama piisaa Aattelin just keittää nuudeleita niiden kaveriks ja ottaa iltapalaa.
Folioikoon ihan keskenään musta toi on kiinnostavaa, ja niin kauanko mulla ei tuu omaan elämään perustuvia kokemuksia tommosista jutuista, niin ei häiritte.Ja taas taitaa olla aika kaivaa foliomyssyt esiin
ei haittaa niinkauan kun eivät ole yli pimpanVarsinkin jos miulla olisi ne ylipolven villasukat
Tervetuloa. Voit toteuttaa uhkaukses tulla käymään savannillaMiulle kanssa
Kokovartalovillasukkaei haittaa niinkauan kun eivät ole yli pimpan
mulla on kyllä terävä puukko että kyllä siitäkin selvitäänKokovartalovillasukka
Nylkee jo toisenmulla on kyllä terävä puukko että kyllä siitäkin selvitään
Epätoivoisesti huiskivat ja harovat peittoa etsiessäänReppanat yrittävät kylmissään hakea lämpöä toisistaan