Meillä globaali it haluaa ihmiset mukaan whatsuppiin, ei nyt oikein kiinnostaisi. Vierastan ajatusta.Nyt sitten kahvia naamariin.
Mie käytän nykysin enemmän whatsappia, joskus, joidenkin ihmisten kans tekstareita tai facen viestisysteemiä.
Päätön on tavallaan oikeassa. Peiton alla on liian pimeää, pare puuhia sen päällä eikä siis ole salaisuuksia.mitä ihmettä sitte
en jaksa koko ketjua selata että kaikki pimeät salaisuudet paljastuis mullekkin.
Meanwhile @ TiiBii's:
Sanos. Mulla oli vielä ikäänkuin kaksi aamua kun ensiksi heräsin keittelemään miehelle aamukahvit ja sit uudelleen myöhemmin.Kuin joka päivä on pakko olla aamu yngh.
Mää juon santsikahvia, sain sängynkin jo pedattua. Kersa ei malta syödä puuroa enkä nyt jaksais komentaakaan niin paljon ko tarve vaatis. Herätys oli kun kakara räpläs luvatta mun kännykkää, kiellon jälkeen siirtyi kiusaamaan kissaa ja sitten alkoikin ulina ko tyhmä ja tuhma kissa näykkäs sormeen. Ihan törkee parkuminen, vaikka ei tullu ees naarmua. Että hyvää huomenta perheSanos. Mulla oli vielä ikäänkuin kaksi aamua kun ensiksi heräsin keittelemään miehelle aamukahvit ja sit uudelleen myöhemmin.
Ei ollut kumpikaan herätyksistä parhaasta päästä. Pimeä, kylmä, liian kostea ja plaah.
Mut nyt mulla on tuli takassa, elämä alkaa voittaa!
Mää juon santsikahvia, sain sängynkin jo pedattua. Kersa ei malta syödä puuroa enkä nyt jaksais komentaakaan niin paljon ko tarve vaatis. Herätys oli kun kakara räpläs luvatta mun kännykkää, kiellon jälkeen siirtyi kiusaamaan kissaa ja sitten alkoikin ulina ko tyhmä ja tuhma kissa näykkäs sormeen. Ihan törkee parkuminen, vaikka ei tullu ees naarmua. Että hyvää huomenta perhe
Elämä ei voita, kun odottavat kouluasiat kumisee mielessä, näin tyhmiä unia ja sääh. Valivali, vinkuvonku.
ettei vaan täitsyllä mennyt kilot ja litrat nyt sekaisinJa nyt mua ärsyttää kun täti radiossa selittää urheilijasta, joka syö kaksi litraa rahkaa päivittäin. Kerta-annokset on 500g neljästi päivässä. Miksei vois siis sanoa, että kaksi kiloa? Mistä se ne litrat ny repäs.
Laitoin radiolle palautetta nettisivujen kauttaettei vaan täitsyllä mennyt kilot ja litrat nyt sekaisin
ei ole itsestään selvää että rahkan tiheys olisi sama kuin veden
no eikai ole kun peitto on hukassa.Nonni! Eivät nääkään ole peiton alla.
Auton tankkaus onkin pahaJaksaiskohan sinne Skanssiin tai Myllyyn? Kauhea vaiva ja autokin pitää tankata matkalla.
Ja millä mä saan itseni muistamaan, kummassa se hyvä kenkäkauppa on?