The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä käytän melkein vaan whatsuppia. Tekstareita äidin tai anopin kanssa.

Wu-perheryhmä on kätevä, kaikki saa infon ja tyhmät vitsit ja kaikki näkee myös muiden vastaukset
 
IhQ
Tjaah, mies oli sairastunut kesken yövuoron. Hämmästykseni oli suuri kun heräsin varttia vaille 6 ja mies oli jo nukkumassa. Mutisi sitten että kuumeen oli nostanut niin oli lähteny töistä.
Tätähän tässä vielä tarvittiin, vaan eipä sille mitä voi.

Miun auto on nyt korjaamolla, miehen auto on ihan kummallinen. Kävin kuopuksen heittää lähemmäs koulua kävelykaverinsa luo, tuntui ettei tuo oo auto ollenkaan. Mut en kyl jaksas pyörälläkään lähteä töihin..
 
Sanos. Mulla oli vielä ikäänkuin kaksi aamua kun ensiksi heräsin keittelemään miehelle aamukahvit ja sit uudelleen myöhemmin.

Ei ollut kumpikaan herätyksistä parhaasta päästä. Pimeä, kylmä, liian kostea ja plaah.
Mut nyt mulla on tuli takassa, elämä alkaa voittaa!
Mää juon santsikahvia, sain sängynkin jo pedattua. Kersa ei malta syödä puuroa enkä nyt jaksais komentaakaan niin paljon ko tarve vaatis. Herätys oli kun kakara räpläs luvatta mun kännykkää, kiellon jälkeen siirtyi kiusaamaan kissaa ja sitten alkoikin ulina ko tyhmä ja tuhma kissa näykkäs sormeen. Ihan törkee parkuminen, vaikka ei tullu ees naarmua. Että hyvää huomenta perhe :devil:
Elämä ei voita, kun odottavat kouluasiat kumisee mielessä, näin tyhmiä unia ja sääh. Valivali, vinkuvonku.
 
Mää juon santsikahvia, sain sängynkin jo pedattua. Kersa ei malta syödä puuroa enkä nyt jaksais komentaakaan niin paljon ko tarve vaatis. Herätys oli kun kakara räpläs luvatta mun kännykkää, kiellon jälkeen siirtyi kiusaamaan kissaa ja sitten alkoikin ulina ko tyhmä ja tuhma kissa näykkäs sormeen. Ihan törkee parkuminen, vaikka ei tullu ees naarmua. Että hyvää huomenta perhe :devil:
Elämä ei voita, kun odottavat kouluasiat kumisee mielessä, näin tyhmiä unia ja sääh. Valivali, vinkuvonku.

*halaus*
 
Ja nyt mua ärsyttää kun täti radiossa selittää urheilijasta, joka syö kaksi litraa rahkaa päivittäin. Kerta-annokset on 500g neljästi päivässä. Miksei vois siis sanoa, että kaksi kiloa? Mistä se ne litrat ny repäs.
 
Ja nyt mua ärsyttää kun täti radiossa selittää urheilijasta, joka syö kaksi litraa rahkaa päivittäin. Kerta-annokset on 500g neljästi päivässä. Miksei vois siis sanoa, että kaksi kiloa? Mistä se ne litrat ny repäs.
ettei vaan täitsyllä mennyt kilot ja litrat nyt sekaisin

ei ole itsestään selvää että rahkan tiheys olisi sama kuin veden
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä