Ai kamala! Sit pitäis muistaa kaksi kertaa, minne jätti auton parkkiin!Auton tankkaus onkin paha
Käyt molemmissa
mitä ovat skanssi ja mylly?
Juu. Ärsyttävän isoja kauppakeskuksia.
kännykällä kuva jostain maamerkistäAi kamala! Sit pitäis muistaa kaksi kertaa, minne jätti auton parkkiin!
Ai kamala! Sit pitäis muistaa kaksi kertaa, minne jätti auton parkkiin!
Munkin mielestä nuo kivemmat
no mitäpäs se siivousnatsi voisikaan keksiäOon tiskannu ja käyny suihkussa, mitä muuta tekemistä voisin keksiä koulutehtävien välttelemiseks?
+ noi soljet on mageetMunkin mielestä nuo kivemmat
On malliltaan jotenkin nätimmät kun ei ole nauhoja ja kun on tuota korkoakin.
Niin on, tuo kengän ulkonäköön sitä jotain.+ noi soljet on mageet
Mä taas epäilen niitä toisia, koska niissä on korkeampi korko. Ja juu, nää ovat ehkä enemmän "rotevat", sopinevat paremmin tyyliini.Munkin mielestä nuo kivemmat
On malliltaan jotenkin nätimmät kun ei ole nauhoja ja kun on tuota korkoakin.
Vetoketju hajoaa ensimmäisenä, edellisissä saapikkaissa juuri se alkaa rispaantua...Toisaalta nauhallisessa on tuo vetoketjukin kiva tuossa sivussa
Ja jos tilaa niin ei tiedä kumpi sitten "istuisi" jalkaan paremmin.
Kuulostaa liian yksinkertaiseltaeiks nykyään oo tapana että valintatilanteessa tilataan molemmat ja sitte palautetaan huonommat
Pesin hellan imuriin en kyl jaksa vielä tarttua, vaikka aihetta olis.no mitäpäs se siivousnatsi voisikaan keksiä
Niinpäs onkin.Mä taas epäilen niitä toisia, koska niissä on korkeampi korko. Ja juu, nää ovat ehkä enemmän "rotevat", sopinevat paremmin tyyliini.
Totta tuokinVetoketju hajoaa ensimmäisenä, edellisissä saapikkaissa juuri se alkaa rispaantua...
Niinhän se taitaa ollaeiks nykyään oo tapana että valintatilanteessa tilataan molemmat ja sitte palautetaan huonommat
ja vetskari on erittäin vittumainen korjataVetoketju hajoaa ensimmäisenä, edellisissä saapikkaissa juuri se alkaa rispaantua...
Imurointi ja moppaus?Oon tiskannu ja käyny suihkussa, mitä muuta tekemistä voisin keksiä koulutehtävien välttelemiseks?