veikkaan että työ alkaa vikkelämmin mutta siten se keeeeeeestäääää ja keeeeestääääää ......Kannattaa alkaa käyttämään, jos se vaikka nopeuttais auton korjaamista
veikkaan että työ alkaa vikkelämmin mutta siten se keeeeeeestäääää ja keeeeestääääää ......Kannattaa alkaa käyttämään, jos se vaikka nopeuttais auton korjaamista
kato nyt se kuvaki ensin ennekö haluat, se on jossain tuolla aikasemmin.Tee mulleki tommosta
Enniin, käytät vielä korkeempia korkoja ja vielä lyhkäsempää hamosta (suom. huom. vyötä)
ja sun persekkin on paaaaaaljon parempi?
Kyllä mää sen näin, en vaan sillon vielä joutanu kuolailemaankato nyt se kuvaki ensin ennekö haluat, se on jossain tuolla aikasemmin.
ei pysty kiistää, oot varmaanki oikeessajuu
uskon lujasti että on
Mä laitan minarin matkan ajaksi ja vaihdan housut kun vien korjaamolleveikkaan että työ alkaa vikkelämmin mutta siten se keeeeeeestäääää ja keeeeestääääää ......
Äläpä mene muutteleenei pysty kiistää, oot varmaanki oikeessa
ddr:ltä saamieni raporttien mukaan sun lempparihousut on tämmösetMä laitan minarin matkan ajaksi ja vaihdan housut kun vien korjaamolle
No joo, ihan lempparihousut laitan alusta asti
No miksi et pääse?En pääse vieläkään nukkumaan Valivali, vinkuvonku.
ehkä toi viimenen ei oikeen oo.
hienoo olla jälkiviisaskin. mitäs mä sanoin.En pääse vieläkään nukkumaan Valivali, vinkuvonku.
Tänä kesänä ei paljon käyttöä ollutkaan.ehkä toi viimenen ei oikeen oo.
Puolikas otti päiväunet autossa klo 17-19 eikä nyt oikein tahtonu uni maistua.No miksi et pääse?
Enköhän juu pääse hetkeks maateNo joo, ei silloin kun on pojat siinä temuamassa mutta josko pääsisit edes toviksi unen makuun hetimmiten sen jälkeen kun oot itekses ...pidähän huoli itestäsi siellä
Mä luulin että puolikas siltikin jo nukkuis. Toivotaan että nukahtaa pian eikä pomppisi tai jos pomppii, otat viereenPuolikas otti päiväunet autossa klo 17-19 eikä nyt oikein tahtonu uni maistua.
Mut heittäydyin kuitenki nytten sänkyyn ja kissa tuli kainaloon, nii koitan saaha nukuttua ja otan ipananki sitten viereen jos se vielä tuolta pomppaa. Hyvät yöt kaikille, ja @päätön voi laittaa roskiin sen jälkiviisautensa
kiits, morgensterniä vaan sinne ihkulaanniHuomenta!