se oli fami, meillä muilla ei ole ollut pervåilun kanssa mitään tekemistäTaas täällä ootte pervåillu, PAHEKSUN
Nii, ja otin jo aamumömmöt
se oli fami, meillä muilla ei ole ollut pervåilun kanssa mitään tekemistäTaas täällä ootte pervåillu, PAHEKSUN
Paheksutaan yhdessäTaas täällä ootte pervåillu, PAHEKSUN
se oli fami, meillä muilla ei ole ollut pervåilun kanssa mitään tekemistä
älä kuule pääpervå yhtään yritä vierittää syytä viattomien niskaan
no enkä ollut
sitä paitti täällä pervoiltiin jo kun paikalle tulin enkä minä ollut siloin täällä päinkään
Pääpervo on @Dee Dee Ramona sillähän ne kaikki kameratkin onälä kuule pääpervå yhtään yritä vierittää syytä viattomien niskaan
ddr saattaa kyllä olla aikamoinen, sitä kun ei valvo kukaanPääpervo on @Dee Dee Ramona sillähän ne kaikki kameratkin on
Minä olen vaan pelkkä viaton ketjuilija
eiks oo aika mageeta kun lapset kasvaa?Aamua. Kas savannillakin heräiltiin juuri. Lapseni on ihanan reipas ja omatoiminen, oli käyny vessassa ja laittanu lastenohjelmat päälle et mää sain torkkua vähän pidempään. Tuli kyllä uni tarpeeseen. Seuraavaks voisin tarvit hierojaa, ihan jumissa niskat taas.
On, ja kivaa ko eläminen helpottaa koko ajan Sitten elämä on varmaan aika täydellistä ko poikanen (o)saa ite reissata junalla tai linja-autolla.eiks oo aika mageeta kun lapset kasvaa?
just tänäaamuna mietin että miten helppoo on kun lapset pukee itte ja osaa lähteä kouluun jne jne
iskän ei tartte ku kattoa päältä
Sepä seddr saattaa kyllä olla aikamoinen, sitä kun ei valvo kukaan
ja kuka tietää mitä se tekee samalla kun tarkkailee meitä
Oliskin perjantaiPervåkasta perjantaita
meinaakko että siellä uudessa paikassa ei lentsut sun muut lorvikatarrit jyllää?
Voi hevonvitun saikuttajat. Alkaisi olla lähellä jo armolaukaus saunan takana.
Toisaalta, ne on mun vaivoina enää 3 päivää
Oliskin perjantai
Katsoitkos kalenteriisi
Se on kohta talviPervåkasta perjantaita
Eeee! Tai räntää saa tulla, kunhan maa ei mene routaan. Mä olen nimittäin konkurssissa ellei työkausi jatku joulukuun alkupuolelle.
jatkuu se, viime talvenakaan ei ollut routaa ku LapissaEeee! Tai räntää saa tulla, kunhan maa ei mene routaan. Mä olen nimittäin konkurssissa ellei työkausi jatku joulukuun alkupuolelle.
Viime talvi olikin ihanteellinen hengissäpysymisen kannalta Toinen samanlainen, kiitos!jatkuu se, viime talvenakaan ei ollut routaa ku Lapissa