Se on vähän kuin braatwursti, mutta sisus on löysempi ja kokkareisempi, siinä nääkyy selkeästi pieniä potun- ja sipulinpaloja, lihaa ja maustepippuria. Makkara, mitä on täysin mahdoton saada ehjänä lautaselle. Jos sen onnistuu paistamaan niin ettei se halkea, tursuaa täyte viimeistään sit pannulle kun sen leikkaa palasiksi. Turhauttava! Vaan niiiiiiiiiiiin makoisa.empä ole ennen kuullutkaan
mulla oli joskus ja toiste ei tule.Mullapa on lautasellinen höyryävän kuumaa laukkamakkaraa.
Munkkisopimuksessa Saksalle luovutettiin Tsekkoslovakian saksalaisväestöiset alueet siinä toivossa, et se estäis uuden sodan syttymisen. Kun Hitler kerta lupas, et se on kunnolla eikä vaadi enää mitään, jos sudeettialueet luovutetaan sille. Tsekkoslovakialta ei kysytty mitä mieltä ne oli tästä luovutuksesta. Sopimuksessa löivät kättä päälle Hitler, Mussolini sekä Brittein ja Ranskan pääministerit.mikä oli munkkenin sopimus, ei soita mitään kelloja
Mä voin syödä sun makkarat jos joku niitä sulle väkisin tuo.mulla oli joskus ja toiste ei tule.
ai niin toi, oli tosiaan reilunkerhon soppariMunkkisopimuksessa Saksalle luovutettiin Tsekkoslovakian saksalaisväestöiset alueet siinä toivossa, et se estäis uuden sodan syttymisen. Kun Hitler kerta lupas, et se on kunnolla eikä vaadi enää mitään, jos sudeettialueet luovutetaan sille. Tsekkoslovakialta ei kysytty mitä mieltä ne oli tästä luovutuksesta. Sopimuksessa löivät kättä päälle Hitler, Mussolini sekä Brittein ja Ranskan pääministerit.
ostin kerran kun jalostamon myymälässä kehuivat. ei oikeen maistunu ja toista kertaa en taida kokeilla.Mä voin syödä sun makkarat jos joku niitä sulle väkisin tuo.
Niinhän mäkin sain, hah hah haaKauheita syytöksiä.... älkääs nyt liikaa lähtekö mun tekemisiä arveleen, tai joudun laittaan lisää kameroita.
Puolajakaja lukee kuitissa, muusta en taaskaan tiedätarkotat vissiin virranjakajaa?
Eikä!!Viime talvi olikin ihanteellinen hengissäpysymisen kannalta Toinen samanlainen, kiitos!
Tylsää, kun saa vain kipulääkkeitä ensihätään vaikka on jo kärsinut enemmän kuin hetken.Lääkärissä käyty, epäili samaa eli lihasjumia, mutta varmuuden vuoksi mammografia ja ultra perjantaina. 2.10 soittaa lääkäri .Kiputulehduslääkkeitä määräs.
tosiaan, tuolta se taitaa nykyautoissa näyttääNiinhän mäkin sain, hah hah haa
Puolajakaja lukee kuitissa, muusta en taaskaan tiedä
Tuollanen
Lapsillekin sanotaan että kaikkea on aina hyvä maistaa, ei muuten tiedä minkä makuista mikäkin on tai tykkääkö vai eimulla oli joskus ja toiste ei tule.
sehän se siinä kuvassa pönöttää.Niinhän mäkin sain, hah hah haa
Puolajakaja lukee kuitissa, muusta en taaskaan tiedä
Tuollanen
kuulemma pitää maistaa seittemän kertaa ennenkuin suu tottuuLapsillekin sanotaan että kaikkea on aina hyvä maistaa, ei muuten tiedä minkä makuista mikäkin on tai tykkääkö vai ei
kyllä mä sitä maistoin, puistattaa ajatuskin.Lapsillekin sanotaan että kaikkea on aina hyvä maistaa, ei muuten tiedä minkä makuista mikäkin on tai tykkääkö vai ei
Monesti riittää se yksikin kerta eikä suun tarvitse tottua enempääkuulemma pitää maistaa seittemän kertaa ennenkuin suu tottuu