Menoa ja meininkiä kappaleessa
Mulla on yks Brian Setzerin levy
mulla oli muutama, mutta joku lainas ja unohti palauttaa.Mulla on yks Brian Setzerin levy
Mää en lainaa mitään enää kellekään (paitsi äitille), koska toi palauttamatta jättäminen vituttaa. Tai naarmutettu levy. Ärr.mulla oli muutama, mutta joku lainas ja unohti palauttaa.
*tuntee piston sytämmessää*Mää en lainaa mitään enää kellekään (paitsi äitille), koska toi palauttamatta jättäminen vituttaa. Tai naarmutettu levy. Ärr.
Mää heitin kersan sänkyyn just vasta. Toivon et se myös pysyy siellä.no joko kaikki meni nukkumaan
kellokaan ei ole niin paljoa että vaunut olis muuttunu kurpitsaksi takasin.
mää ajasin jos sillä sen verran pääsee että korjaamolleTäällä vielä.
Tuli mieleen uskaltaako/voiko tuolla autolla kuinka ajaa vai pitäiskö olla ajamatta?
mää pelkään että mun kersaanki tarttuu se madafakin murreMää heitin kersan sänkyyn just vasta. Toivon et se myös pysyy siellä.
Oli kyl oikeesti kiva viikonloppu, puolikaski käyttäyty aikalailla mallikkaasti ja ongelmattomasti, ihana höpöttäjä On vaan tosi outoo kuunnella sen puhetta, se on aina puhunu lähes täydellisellä kirjakielellä, ja nyt se on imassu tän paikallisen murteen itteensä ja se kuulostaa ihan oudolta
Metroa tässä oottelen, toivoa sopii ettei tuu zukkiinino joko kaikki meni nukkumaan
kellokaan ei ole niin paljoa että vaunut olis muuttunu kurpitsaksi takasin.
mikäs semmonen zukkiini on?Metroa tässä oottelen, toivoa sopii ettei tuu zukkiini
aja mutta sillei sukkasillaan, tarkottaa ettet kätä lyijystä tehtyä oikean jalan kenkää ajaessa.Täällä vielä.
Tuli mieleen uskaltaako/voiko tuolla autolla kuinka ajaa vai pitäiskö olla ajamatta?
Jos se muuttuu zukkiiniksi, niin sähän voit hyötykäyttää sitä muuhunMetroa tässä oottelen, toivoa sopii ettei tuu zukkiini
että mitä.zukkiini
Sama suomeksiaja mutta sillei sukkasillaan, tarkottaa ettet kätä lyijystä tehtyä oikean jalan kenkää ajaessa.
Metrovaunun kokosesta kesäkurpitsasta sais palijo evästäJos se muuttuu zukkiiniksi, niin sähän voit hyötykäyttää sitä muuhun
että et rasita konetta yhtään sen enempää kun on pakollista. erittäin rauhallista kaasunkäyttöä jne, kyllä sä tiedät.Sama suomeksi
nääsvilleläisille voin kertoo että metro on paikallisjuna joka voi mennä pitkiäkin matkoja tunnelissaSama suomeksi
Pääsee tänne metrolla, toki vähän riippuen siitä mikä on lähtöpiste.mikäs semmonen zukkiini on?
ei semmosia ennen ajanu sun kotikulmille