No tuituisäisäi - siellähän ollaan kivoissa sateenkaaren värityksissä, kohti tervehtymistä vaan!
No tuituisäisäi - siellähän ollaan kivoissa sateenkaaren värityksissä, kohti tervehtymistä vaan!
..tuskinpa on meitä unohtanut , jos/kun vain sattuu olemaan kiireisempää elontynkää irl:n puolella, niin toisinaan se tuppaa häiritsemään ketjussa käväisemistäOnko @KyöpelinVuori kin unohtanut ketjun kokonaan
varmaan sama ko tinksulla eli laittanu ukonOnko @KyöpelinVuori kin unohtanut ketjun kokonaan
EN kyllä tiiä, että meniskö tuo loppujen lopuksi miksikään...jos nyt ei ihan vuosikertasäilytystä meinaa tehdä . Laita säilytykseen loput ja testaa myöhemmin miten käviTuli mieleen ettei loppua hiusväriä varmaan voi säilyttää?
Eihän mulla nyt enää koko pulloa mene, ehkä puolet siitä
Äiti kyllä joskus säilytti ja laittoi myöhemmin vain tyveen. Hiukset ainakin pysyi päässä
sanoppa muutaTulis se uusi autokin kuitenkin myös kalliiksi.
muoks. ja jokaisesta autosta voi hajota jotain
siinä on värkätty kyllä jo muutakin kun vain pestyOho onnistuin viettämään suihkussa aikaa puolitoista tuntia.
Se tulee huomenna uusintana, unohdin tuon myös.Huomenia!
Aamukaffee ja Vain Elämää kun jäi eilen näkemättä, edustusvaimon velvollisuudet pilasi ekan jakson.
Eihän se olisi kuin max 4 vkoa kun alkaa tyvikasvu näkyä ja siihen sitten voisi loput laittaa.EN kyllä tiiä, että meniskö tuo loppujen lopuksi miksikään...jos nyt ei ihan vuosikertasäilytystä meinaa tehdä . Laita säilytykseen loput ja testaa myöhemmin miten kävi
Mä voisin ottaa sen pikauusintana missä näkyisi vain ne biisit. Ne ovat mulle se juttu siinä.mää en ymmärrä että mitä jengi näkee tossa vain elämäässä
siinähän vaan märistään
No nih, problem solved - eli säilytä ihmeessä loput, niin sitten sulla on väri jo valmiina odottamassa vain lisäystä !Eihän se olisi kuin max 4 vkoa kun alkaa tyvikasvu näkyä ja siihen sitten voisi loput laittaa.
En onneksi laskenut vettä koko aikaa. Hiusten syvähoidot, kokovartalokuorinnat ja karvanpoistot sun muita. On aika raikas olo.siinä on värkätty kyllä jo muutakin kun vain pesty
...tjah, toisinaan jopa ihan törkeen hyvin märistään huikeella draivilla ...niin kuin mun mielestä tässä ekassa latingissa jo ..parit hyvät vedot osuivat ainakin täällä maaleihinsamää en ymmärrä että mitä jengi näkee tossa vain elämäässä
siinähän vaan märistään
Niinpä.sanoppa muuta
eukon autosta paukahti hiljan laturi ja itellä piti vaihattaa tuulilasi
Hyviä lauluversioita toisten kappaleistamää en ymmärrä että mitä jengi näkee tossa vain elämäässä
siinähän vaan märistään
Joo, en nyt viitsis loppuja roskiinkaan heittääNo nih, problem solved - eli säilytä ihmeessä loput, niin sitten sulla on väri jo valmiina odottamassa vain lisäystä !
- no hyvin helppohoitoista nyt ainakin!Joo, en nyt viitsis loppuja roskiinkaan heittää
Jos tulee kalju niin sehän on se @Äkäinen Hra Majuri :n suosikki hiuksissa
p@ula sano että merilevä on myrkkyä. uskaltaakohan niitä tehdä enää ikinä.sushia meille lounaaks
Niinpä- no hyvin helppohoitoista nyt ainakin!
Äkkisiltään tosin vois käydä yläpäässä holotnaa mutta onneksi on kyseessä uusituva luonnonvara