Hienoja kannatettavia asioitaMjaa. Uni ei tule joten voin ryypätä tai kirjoittaa. Mut toisaalta ryyppääminen ei estä kirjoittamista.
Koska nimimerkkini on asiankannattaja niin minulta joskus kysyttiin, että mitä asioita kannatan. Laitoin vastaukseksi pitkän listan jota en muista mut maailmanrauhaa ja lämpöisiä villasukkia.
Nyt laitan lyhyen luettelon asioista jotka tahdon muistaa.
Lapsuuteni. Äidin, isän, polkupyörän, minulle hyvin rakkaat pikkusiskoni, lapsuudenkaverini, majapuun, vesiliskot, mummoni, kummisetäni, ensimmäisen haitarini.
Kaikki koulukaverini, etenkin he jotka istuivat kanssani kaikki kaksitoista vuotta
Vaimoni. Tuo jota hetken tyttöystäväksi erehdyin luulemaan mutta olikin hän jonka kanssa tahdoin elämäni jakaa.
Jokaisen lapseni. Heidän syntymänsä ja kaiken mitä elämäänsä sen jälkeen kuuluu.
Asiat joita en tahdo muistaa:
Kaikki mikä on tapahtunut tällä vuosikymmenellä.
etäpiiska on kyl typerää. siit ei kostu kukaanSaa piiskata *pyllistää*
Höh, elämä ei oo reiluu.etäpiiska on kyl typerää. siit ei kostu kukaan
jäit miettimään et penkooko se vyötä siellä vai onko se aina valmiina sängyn vierellä.Höh, elämä ei oo reiluu.
Tietenkin aloit jo penkoa jo vyötä esiin.
Hyi ku nyt tuli levottomia ajatuksia.jäit miettimään et penkooko se vyötä siellä vai onko se aina valmiina sängyn vierellä.
vahva tunne kyl siitä kuka ootJos lämmittäis vaikka maitoa ja laittas sekaan hunajaa.
Ja mä ku luulin et oisit tienny jo piiseistä!vahva tunne kyl siitä kuka oot
ihan alusta asti tiesin kyl. mut kai silti saa tulla piiskaamaanJa mä ku luulin et oisit tienny jo piiseistä!
Hyvää yötä ihana, mä täs yritän koht jotain et pääsisin uneen. :kiss:
Mä niin tiesin et sä tiesit.ihan alusta asti tiesin kyl. mut kai silti saa tulla piiskaamaan
eikö ne kiireet helpota yhtää ennen seuraavaa sesonkiaMä niin tiesin et sä tiesit.
Tietty nyt ollaan tulossa ku mulla on parin tunnin päästä töihin meno.
Sit on hyssykkää jos tulee lunta.eikö ne kiireet helpota yhtää ennen seuraavaa sesonkia
No mut sentään mulla työt helpottaa onhan sekin jo jotain. *reps*mitä kovempi talvi sitä enempi töitä, ei tää kesäkään nyt ihan hiljanen ollut. odotan kauhulla hajoilevaa aurakalustoa.
hölmöillään lisää sit kun ollaan samoilla suunnillaNo mut sentään mulla työt helpottaa onhan sekin jo jotain. *reps*
Alkaa olla väsyneet jutut jo. Taitaa olla parasta lähtee koisii ennennku kirjailen jotain viel hölmömpää.
Jooh.hölmöillään lisää sit kun ollaan samoilla suunnilla
En tajua ai missä?Tepsulainen! Missäs sua on pidetty?
Kiitos. Ollaan niin monessa liemessä ryvetetty, että tästäkin selvitään, yhdessä. Tässä kohtaa kiitän vainoharhaista minääni, joka otti mahd pienen lainan, vaikka pankki tuputti paljon enemmän.@HopeaToffee Miehen kanssa oltiin siinä tilanteessa, että molemmilta meni työt alta samaan aikaan. Ei todellakaan ollut meidän parasta aikaa, mutta siitä selvittiin. Toivon, että teillekin tarvittaessa on ovet auki uusiin mahdollisuuksiin töiden parissa ja käsi pysyy toisen kädessä vaikeina hetkinä.