ei pitkällä vaan hiukan jämähdetty.Ou mai gaad, ollaanko jo niin pitkällä että Popedaa
Siis että yö on jo niin pitkällä, että popeda hyökkääei pitkällä vaan hiukan jämähdetty.
viskasit sit pari tuntia täyttä rautaa, näil mennään.
Niih, niitä nyt sit täs kuuntelen ku nukuin myöhäset päikkärit.viskasit sit pari tuntia täyttä rautaa, näil mennään.
Mä oon sinnitelly väkisin kymppiin ja sit taju kankaalla samantien, rankka viikko.myöhäset päikkärit on kyl mukavia yöunien poistajia. itekin torstaina torkahdin kuudelta hetkeksi herätekseni yheltä yöllä.
se on ihan sama mihin aikaan sen 6 tuntia nukkuu, pääasia et tulee nukuttua. rankat viikot on siitä mukavia et siitä tietää töitä olevan.Mä oon sinnitelly väkisin kymppiin ja sit taju kankaalla samantien, rankka viikko.
Lakon takia vissiin tuli ylläriryysis, täytyy huomen mennä jatkaa.
ei sitä viimeistä vuosikymmentä kannata unohtaa, kaikki tapahtuneet asiat tekevät sinusta sen mikä olet. mites se menikään, niin juu, elämä on sattumusten summa. joskus olen omaakin elämääni miettinyt ja todennut et melkoinen persläpi taidan olla, mut ei se siitä kummene, leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.Mjaa. Uni ei tule joten voin ryypätä tai kirjoittaa. Mut toisaalta ryyppääminen ei estä kirjoittamista.
Koska nimimerkkini on asiankannattaja niin minulta joskus kysyttiin, että mitä asioita kannatan. Laitoin vastaukseksi pitkän listan jota en muista mut maailmanrauhaa ja lämpöisiä villasukkia.
Nyt laitan lyhyen luettelon asioista jotka tahdon muistaa.
Lapsuuteni. Äidin, isän, polkupyörän, minulle hyvin rakkaat pikkusiskoni, lapsuudenkaverini, majapuun, vesiliskot, mummoni, kummisetäni, ensimmäisen haitarini.
Kaikki koulukaverini, etenkin he jotka istuivat kanssani kaikki kaksitoista vuotta
Vaimoni. Tuo jota hetken tyttöystäväksi erehdyin luulemaan mutta olikin hän jonka kanssa tahdoin elämäni jakaa.
Jokaisen lapseni. Heidän syntymänsä ja kaiken mitä elämäänsä sen jälkeen kuuluu.
Asiat joita en tahdo muistaa:
Kaikki mikä on tapahtunut tällä vuosikymmenellä.