Söin kerran hyvää jänispataa, jossa oli mukana myös jotain metsälintua. Osaatko valmistaa myös linnut?mehtoa, teertä ja pyytä saa pyytää 10.9...31.10 ja riekkoa 10.9...30.9
Söin kerran hyvää jänispataa, jossa oli mukana myös jotain metsälintua. Osaatko valmistaa myös linnut?mehtoa, teertä ja pyytä saa pyytää 10.9...31.10 ja riekkoa 10.9...30.9
ossaan tietysti, mitä niitä hyövää pyytää jos ei osaa tehä niistä ruokaa?Söin kerran hyvää jänispataa, jossa oli mukana myös jotain metsälintua. Osaatko valmistaa myös linnut?
Sama lurjus kävi täällä ja yöllä sairastuin kunnollaKuka myöntää lähettäneensä mulle nuhan yön aikana? Tulkoon heti hakee pois. Niinku ei muute ois jo valmiiks kamalaa olla kartonki- ja pulveripölyssä 8 tuntia nii tämäkin vielä. *hakkaa päätä seinään*
No kahvia ja pyykinpesua ehkä mä tästä tokeennun ainaki vähä.
Se sama varmaan on kiusannu minuukin tässä lähiaikoina..niin tukkonen olo aamuisin ja nenää joutuu niistelemään pitkin päivää enemmän ja vähemmän.Kuka myöntää lähettäneensä mulle nuhan yön aikana? Tulkoon heti hakee pois. Niinku ei muute ois jo valmiiks kamalaa olla kartonki- ja pulveripölyssä 8 tuntia nii tämäkin vielä. *hakkaa päätä seinään*
No kahvia ja pyykinpesua ehkä mä tästä tokeennun ainaki vähä.
kohta sääkin alat hokemaan että "toinoinniin"Savannin lenssu on jo onneks helpottanu. Muuten vaan kaameen väsyny olo taas, vaikka oon nukkunu hyvin. Sain kuiten tiskattua ja tehtyä ruokaa. Suihku ja imurointi vielä odottais.
Huomasin muuten tänään, et tää paikallinen murre on tarttunu poikaseen aika hyvin. Se sanoo jotain sanoja samaan tapaan ko paikalliset Kuulostaa huvittavalta. Yleensä poikanen on puhunu pääasiassa kirjakieltä.
Sanotaako täällä sillainkin? Hyi kauhee. En kyllä ala. Mitähän tapahtuu puheelle sitten, jos/kun muutan Turkuun... Kääk.kohta sääkin alat hokemaan että "toinoinniin"
eiku oisko se sittenkin tuanoinniin?Sanotaako täällä sillainkin? Hyi kauhee. En kyllä ala. Mitähän tapahtuu puheelle sitten, jos/kun muutan Turkuun... Kääk.
Eiku sälli muuten tais sanoo tollain.
Ei hajuakaan.eiku oisko se sittenkin tuanoinniin?
sun pitää alkaa käymään jääkiekkomatseissa että opit puhumaan paikallista murrettaEi hajuakaan.
Se menee ekstiä ekstiä tuanoiniieiku oisko se sittenkin tuanoinniin?
Fy fan, en varmana ala Mulle riittää, et koulussa kuulen opettajien puhetta ja tarhassa hoitajien. Ja toki kavereitaki täytyy joskus kuunnella.sun pitää alkaa käymään jääkiekkomatseissa että opit puhumaan paikallista murretta
no määi sitte nääsvilleläisittäin jos sulle ei sopeutuminen paikallisiin olosuhteisiin passaaOli pakko kysyä nii sälliki sano et tuanoinnii Mut en mää kyllä aio opetella tätä murretta puhumaan, oon ihan tyytyväinen omaan puheeseeni. Tarttuu sen verran mitä tarttuu, mut kuulostan kuitenki mielummin tamperelaiselta.
Värit on oikeet, joukkue väärä. Mut sama laulu meillä on. My heart beats for you, the yellow and the bluewuhuu... sain I love it -awardin
täällä pohjosessa kaikki on kärppävaneja, nihVärit on oikeet, joukkue väärä. Mut sama laulu meillä on. My heart beats for you, the yellow and the blue
Miks blues kuva?täällä pohjosessa kaikki on kärppävaneja, nih
Miks blues kuva?
Mun mielest on kiva saada ite päättää mitä kannattaa, eikä sillee että muutkin täällä nii kyl määki.
No okei, okei.huhuu
pois sieltä är ällästä ja takas tänne ja sassiin